(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAŞLANMIŞ LÂHANA SARMASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAŞLANMIŞ LÂHANA SARMASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecelik nikâh kıyarlar Gece lâhana soyarlar Sabah kapıya koyarlar Zina değil(!) bak hale bak! ********** dost bu günün ası bence teşekkürler.. yürekten kutladım
bu güne uygun, bu zamana ait en yeni bir kaç yıldan beri birden bire çoğalan ahlahsızlık işte dostun kaleminden acı gerçek.kutlarım yazan yüreğini.güne damga gibi vurdun bu eseri.tebriklerim yürekten saygılarımla.
Bektaşbey tarafından 6/30/2011 11:58:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doğru dersin kılıf bulmak isteyen buluyor, her gün geneleve gidenini durumu ile gecelik nikâh kıyanların durumu aynı. Olan geneleve ve fuhuşun batağına istenmeden sürüklenen yıksul ve yetimlere oluyor.
M.vekiil olup da, evli olup da bu ilişkilerin içine giren , örtülü namuslu görünüp de türlü gizli işler çeviren bayların bayanların dediklerini duyunca aklım baştan gitti.
Şeytanlık aldı yürüdü Ayran koktu tuz çürüdü Dağ başı duman bürüdü Başımda kara belâ bak! ------------------------------ Ayran ekşir; tuz, nem alır... Bize nâçar, bakmak kalır... Zaman bize uymaz ise; Elde sönmüş çakmak kalır...
Diyerek, bir küçük dörtlükle yorum yapmak istedim. Çok beğeni ve takdirlerimi bırakıyoruım... Kutluyorum kaleminizi...
Kriz fırsata döner mi Fırsat kerize gömer mi Hiç böyle yangın söner mi Görmedim böyle dangalak!
Şeytanlık aldı yürüdü Ayran koktu tuz çürüdü Dağ başı duman bürüdü Başımda kara belâ bak!
Aktaş hak için söz söyler Uyansın şehirler köyler Kendinize gelin beyler Padişaha bak, kula bak!
.....Çok amaçok anlamlı dizeleri yazan yürek dert görmesin. ...Umarım alınması gereken ders lgililerce alınır. ....kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum.
Uyan uyan hele bir kalk Hem bize hem ele bir bak Dıştan kara, mor lâhana İçinde çürümüş ahlâk!
Sarıp sarmalamış başı Çekip sürmelemiş kaşı İçine uymuyor dışı Ruh tükenmiş çökmüş ahlâk! ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAMLI BİR PAYLAŞIMDI.... KUTLUYORUM EMEĞİ, YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYORUM
Gecelik nikâh kıyarlar
Gece lâhana soyarlar
Sabah kapıya koyarlar
Zina değil(!) bak hale bak!
**********
dost bu günün ası bence teşekkürler.. yürekten kutladım