(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüküm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüküm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın yapmadığı şeyi ispatlaması ne zor ya da söylemediği sözlerden hüküm giymesi
Her açıdan doğru tespit güzel dizeler... Özellikle de , "seni seviyorum" , "sana aşığım" demekten utanan, çekinen, duygularını iç dünyasında yaşarken, sevdiğine yansıtamayanların ayrılığa hüküm giymeleri çok acı ve hüzünlüdür ...Şiir çokça düşündüren güzel ve anlam yüklenmiş bir şiirdi...Kutlarım şair arkadaşımızı. Saygıyla.
mertyigitcan tarafından 6/30/2011 12:30:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanın yapmadığı şeyi ispatlaması ne zor ya da söylemediği sözlerden hüküm giymesi
.....YAŞAMIMIZDA BUNA BENZER O KADAR ÇOK VE ACI HÜKÜMLER VARDIR Kİ. ....UMARIM ÖYLESİ BİR HÜKÜM BUNDAN SONRA KİMSELER, HİÇ BİR ŞEKİLDE GİYMEZ. ...YÜREKTEN KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA.
İnsanın yapmadığı şey aşktır....ne yapsa ispatlayamaz... İnsan samimice seni seviyorum demese bile aşk adına kara sevda diye giydiği hüküm aşkın beyazı varken ne kötüdür.... Niye böyle bir yorum yaptım ki ben şimdi:)))))))...saygıyla.
FLAŞ,FLAŞ,FLAŞ
DEDİ diye yargılan ve hüküm giydi
Bende abarttım galiba
.................................
Kutlarım
Dudağınızdan tebessüm,yüzünüzden gülücük eksik olmasın