(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevindim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevindim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle şiir deyip geçmemek lazım.. Açılmadı mı sayfa nasıl mortinghost oluyoruz valla onu bi ben bilirim bi de Esma Kahraman biliyomuş demek ki ! Zaman öyle kolay ele geçmiyor.Çalışan insan için zaman vakittir,vakit nakittir. Bi de şu maaşlara zam yapsalar da maaş nakittir modusuna irtihal etsek. Neyse ben nasıl olsa "bakan Yardakcısı" olucam. Dokuz bin liraylan da fakire fukaraya hava atıcam. Ah pardon yardımlar yapıcam. Dergi yardımı yapıcam.bizim buraya bi sürü ne idüğü belgisiz dergi geliyo. Onları fakire bir de bulabilirsem fükaraya dağıtıcam. Birer edet tabi ki,yetmez yoksam. Bir de eşantiyon acandalar geliyo onları da fukaraylan ve fakirlen bölüşücem. Daa ne yapıyım ya. Sayfa açılırsa o da. Açılmazsa... İyi bayramlar.
açıldı üzmeden
’üzgünüz’ demedi
demek ki üzgün değil
sevindim
..............
Sen sevin
Sevinmekte mahsur yok da
Pencereyi açık bırakmışlar
Sayfa rüzgardan açılmış
Açılan sayfayı okusana
THE END
................
Kutladım sayın yazarımı
Kalemine,kelamına ömrüne bereket
Selam,saygı ve dua
ASIKLUZUMSUZ tarafından 7/31/2011 2:48:50 PM zamanında düzenlenmiştir.