(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarı mutluluk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarı mutluluk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maviyi severim ben,, binaların tamamı sarıya boyandığından beri mavili oldum,, gına geldi sarı görmekten.. Taksiye bile bu yüzden binmek istemiyorum yolumu değiştiriyorum, ya da gideceğim yere yürüyerek gidiyorum. Renge göre mutluluk olsaydı, siyahı afaroz eder, yerine beyazı monte ederdik,,, her renk güzeldir bence,,
Anam akıllandı da, şu Polyanna akıllanmadı bi türlü.. İstanbul'da yaşasaydı kesin akıllanırdı.. Gerçi ben orda yaşamıyorum ama basından duyuyoruz,, gece tek başına mesirelik alanlarda bir genç kızın yürümesi tehlike yaratıyormuş,,, tecavüze uğrayınca da aklı başına geliyormuş.. Tabiii Polyanna'nın yaşadığı memleket uygar bir memleket,, ya sahi bu salak kız nerde yaşıyordu?? Şimdi vikipediyle falan uğraşamam,,, polyanna İstanbul'da yaşasın da aklı başına gelsin :))))
binaların rengine dikkat ettim de geneli sarı insanın içini bayıltıyor hani sarı mutluluktu... Demek,ki güvendiklerim. Öyle kandırmışlar bizi.. Büyüdükçe daha iyi anladım.. Sarının ayrılık olduğunu..
kutlarım değerli hocam...güzel bir paylaşımdı.....
Hanımefendi , hastalığın rengi de , belirsizliğin rengi de sarıdır.Sarı pasifize edilmişliği temsil eder. Ne varsa yeşilde var :)) Boşverin sarıyı,sürün bir cam göbeği yeşil keyfimize bakalım .Dimi ya ! Tebrik eder saygılar sunarım.
bir gün beyaz bir gül alırsan birindn o kişi senden hoşlanıyordur kırmızı alırsan sana acaip aşık olmuştur pembe alırsan senden hoşlanıyorum ama ssöyleyemiyorum sarı alırsan artık bu iş bitti ayrılmak istiyorum demektir
Ya Esma hanım valla bi gün bizim sitede bi blok var çekecem fotoğrafını sana gönderecem.. Sarı ..civcik gibi. Hani pazarlarda satılan sapsarı civcikler olur ya aynısından. Yanından geçerken "allahım sana şükürler olsun ki bu blokta oturmuyorum" diye şükrediyorum. Bizim büyük çocuğun bi arkadaşı var o blokta oturuyo. Çocuğun rengi de sararmış. "Koçum ne oldu sana bööle" diyorum. "hİççç biraz rengim kaçık" diyo. Bu sarı renkten çok ürettiler anlaşılan tüketebilmek için her yere sürüyolar. Ondan mı Aptal marışın diyolar acep? Acep nedendir? Adu nedendür? Suyu saridür? Kimbülüür? İyi ve koyu bayramlar
hee biz de besledik çocuklar küçüktü.. acımışlar civcitlere almışlar detecanla bi güzeel yıkamışlar... kurusun diye de saç kurutma makinesi,ne tutmuşlar civcikleri.. ilk gün salak olanı öldü..ikinci gün sabahı da diğer iki civcip. ölenle ölünmüyo. bi de cenaze merasimi yaptırdılar bana.. bi da canlıdan oyuncak ...aman tövbe.
Bi tarihte balkonda civciv beslemiştik. Mert'in keyfi üzerine. Çok şirin aptal hayvanlardı yaa. Bigün işten geldim baktım civcivler kutuda değil. Meğer aptallar hepsi balkondan aşağı atlamış.. kendilerini koyun zannettiler herhalde. Komşu kadın toplamış civcivleri getirdi. Ölmemişler de. 2. kattı ev. Civcivlerin hepsini ismi vardı ama unuttum. Zaten de hepsi birbirine benziyodu.
Sarı her zaman hüznün rengidir diye biliyorum ben de.Sonbaharda sararıp solan, dökülen yapraklarda aynı şekilde renginden dolayı aynı hüzünü damıtırlar içime.Işığı en çok veren beyazdır.Aynı zamanda en çok da kirlenen.Evlerin iç ve dış cephelerinde bu rengin verdiği alışkanlık daha az kir göstermesi nedeniyle aynı zaman da ışığından da yararlanmak niyetiyle sarı kullanılıyor olabilir ! Diye düşünüyorum...Haklısın sevgili yazarım bilerek ya da bilmeyerek gerçekten çok büyük zarar veriyorlar .Bu yüzden kent insanının çoğunluğu psiko rahatsızlığı olan insanlar.Olmayanlarsa en güçlü adaylar.Tebrik ederim.
Pek benzemese de bizim ülkemiz de ki binalar çiçeklere yine de benzetme sanatını yansıtmak istiyorum... Beyaz gül evlilik kırmızı gül aşk sarı gül ayrılıktır... Tavsiye ile yaklaşıyorum devlet istimlak kurumuna ayrılıgı destekliyoruz.. sarı güllerden kurtulmaz için ... Ben inşaat yaptırıyorum meslek geregi allahtan renklerimiz sarı ya dönük değil tebriklerimle İsmail Yılmaz
evet sarı huzurun rengidir derler fakat ,dediğiniz gibi hep mutsuz şehirler)) nedendir bilinmez belki de bir tutamlıktır yaşamak sokak aralarında sevgiyi