(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umut kalmadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umut kalmadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu kazı işlerinden de bıktık artık. sabah uyanıyoruz elektrik tesisatı çekilmiş yer altına,,, kapatıyorlar çukuru. ertesi hafta su işlerinden ekip bir kazı daha yapıyor,, hadii,,, bandı başa al, bi daha doldur asfaltı.. şimdi de doğalgaz mevzusu çıktı,, yollar oylum oylum oldu oyulmaktan.. dışarı çıkmak istemiyorum,,, görüntü kirliliği var .. yarına umudum kalmadı, sırada telefon hattı kazısı varmış,,,, İşimiz Allah'a kalmış,,
Farkında olmadan ben devam ettiriyorum şiirini kendi cümlelerimle.. Ama farkındayım bir şeyin ki bir tarzın var dışına çıkmak gibi bir düşünceye girmiyorsun.. Güncel ve anlık yaşananları çok kolay ama akılda kalıcı şekilde kısa ve öz yormadan sıkmadan dile getiriyorsun.. Bize de sadece tebrik etmek kalıyor... SAYGILARIMLA İsmail Yılmaz
Hanımefendi, niyet edip yola çıkmak tabii önemli...Ancak , felekle belediyelerin işine akıl ermediğinden kısmet yokmuş diyip,yarını mı bekleseniz...Geç mi olur. Geç olsun da güç mü olmasın....Ne diyim yani... Tebrik eder iyi yolculuklar dilerim..
Ateşböceği misali ışığımsın, seni arıyorum Umutlarımı karıncalar ile sana taşıyorum. Gece ,ayın ışığını çaldım sana yolluyorum Her göç zamanı sana diye sana uçuyorum Anladım,ki senden umut kalmadı,biliyorum..
değerli hocam her zamanki şıklıktaydı paylaşımınız tebrikler......
:)) Süpersin ! Sen de başka yol dene... Bana sorarsan senden iyi "bakan yardımcısı" olmaz. Zaten onun adı "bakan yardakçısı" imiş de.. Değiştirvermişler. "Yalakası mı olsun" demiş yenge. Olmaz demiş abim. Bari "yardumcu" olsun demiş. Olmaz demiş abim. Anlaşılır. O zaman "gelllll bayramaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gel ! demiş yenge. Sağlık olsun demiş abim. hadeee ba "iyi baryamlar"