(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarjlı Sırt Kaşağısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarjlı Sırt Kaşağısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temiz olan insanlar sürekli temiz kalmaya, suya sabuna dokunmayan insanlar ise sürekli kirli kalmaya alıştıklarından; temiz olana temizlenmemek, kire alışana da temzilenmek garip gelir. Çünkü alıştığı doğsaına terstir aksi davranış. Bu diyalektik bir yasadır aynı zamanda. Kıssadan hisse, anlayana. Tebrikler şaire...
Şaban Aktaş tarafından 7/2/2011 8:20:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Edebiyatçı bir arkadaşımın(E.U.) sözü ile yorumunuzun doğruluğunu tasdik edip- cevaplayayım: Bok böceği, yaşadığı yerin kokusuna öyle alışıkmış ki; o'nu, gül kokusu rahatsız edermiş... o yine, yerini istermiş.
Saygılarımla Selâm ederim... Gönlüne Sağlık Ustam.
suya sabuna dokunmayan insanlar ise sürekli kirli kalmaya alıştıklarından;
temiz olana temizlenmemek,
kire alışana da temzilenmek garip gelir.
Çünkü alıştığı doğsaına terstir aksi davranış.
Bu diyalektik bir yasadır aynı zamanda.
Kıssadan hisse, anlayana.
Tebrikler şaire...
Şaban Aktaş tarafından 7/2/2011 8:20:48 PM zamanında düzenlenmiştir.