biz de bir zamanlar gençtik ama değil mi seyfettin.!
hatırlar mısın?
çekerdik beyaz gömlekleri takımlar zaten ödünçtü ve laci saat kulesinin oradan ver elini doğru pera’ya cepimizde çokta paramız yoktu ama biz yine son paramızı verirdik filtreli cigaraya...
söyle istiklal’de gezerken nasıl da yapıştırırdık o cigarayı ağzımıza beyoğlu bizimmiş gibi güya...
bir tekne almıştık eski mi eski kendimiz çekmiştik astarını hani ellerimiz olmuştu bembeyaz boya kırmızıdan adını yazmıştık benimkinin el yazısıyla hatırladın mı seyfettin ? oya idi adı... ilk göz ağrım dı "oya"... kim bilir nerede terk ettiler çekip şimdi oya’yı ıssız bir koya...
en yeteneklimiz sendin haa balık mevzuunda her attığın da olmasa da ikinci de illaki boş çekmezdin yahu sen çok lakırtı da etmezdin efendi adamdın vesselam seyfettin...
oya sen ben bir de senin platoniğin cavidan sandal sefasına çıkmıştık bir pazar hani akşama kadar tek kelime etmeyip kıpkırmızı kesmiştin oya’yı da beni de cavidan’a rezil etmiştin...
biz de bir zamanlar gençtik ama değil mi seyfettin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyfettin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyfettin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin sonunda önceden sadece '' yoksa yeniden mi doğuyorsun '' vardı, bu bize seyfettinin öldüğünü, ilginç ve güzel bir şekilde, bildirirken sonradan eklediğiniz bir kaç cümle, bize daha az düşünme fırsatı veriyor, biz '' yoksa yeniden mi doğuyorsun '' dediğinizde birden şaşırarak bu gerçeği anlıyoruz, ama yeni eklediklerinizle bu gerçeği bize önceden bildiriyorsunuz, ve o güzel cümlenin '' yoksa yeniden mi doğuyorsun '' etkisini azaltıyorsunuz
bence bu küçük değişiklik aslında büyük bir değişiklikti :) saygılarla...