(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ÖZLEDİM BABAM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ÖZLEDİM BABAM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende baba sevgisini ve babaya duyulan özlemi dile getiren güzel şiir nedeniyle şairi tebrik ediyor hakka kavuşan tüm babalara Allah'tan rahmetler diliyorum...
ahhh... canım babam. sesi halâ kulaklarımda...Rahmete gideli 23 yılı geçmiş.
tebrikler değerli şair duygulandırdı, hüzünlendirdi şiiriniz beni.
Gidenlerin ardından bırakılan derin zielr ve sonrası yetmese de kaleme dökülenler .Kaleminiz susmasın ..'2Ben hayatta en çok babamı evdim''C.Y Babaızlık yok/luğu ne demek bilirim..saygı ile..
.....Okuyan ve yorumlayan yüreğe sağlık. Yaşayan tüm babalara sağlıklı ömürler, yitip gidenlere de rahmet diliyorum. .....Teşekkür ve saygılarımla kalın, hoşça kalın.
veli-nimetimiz, örnek aldığımız ve atamız olan babalarımızı böyle anlamlı bir günde hatırlamak, anmak, sarılmak, dua etmek ne güzel, vefa bu olsa gerek.. bu vesile ile hem babalar gününü hem de anlamlı dizelerinizi kutluyorum.. selam ve saygı ile.
Mehaba Selamettin Bey derin sevgi yurek dolusu duyguyla yazılmış mükemmel bir şiir okudum kaleminden,baba özlemi ,ağlatan sözler ve ayrılık hasreti sinmiş her bir dizeye. Babana ve tüm diğer babalara rahmetler olsun Allh'tan, dost kaleminiz daim, yarınlarınız aydınlık olsun ,ayrıca bablar günün kutlu olsun efendim.. Saygılarımla.
....Merhaba Sevgili Dostum. İçten ve anlamlı yorumunuz için çok çok trşrkkür ederim. Sizlerin de babalar gününüz kutlu olsun. ....Saygı ve sevgilerimle selamlıyorum.
Alt yaprak dökülecek; yeni eşkinler için, Torununu sar da sev, sevgili baban için, Yârın, çocuklarımız, bizleri özleyerek; O'nlar da yazacaklar; "Sevgili Babam" için. .......kadiryeter
Dedeleri de hatırlayıp- anmalı, değil mi, Ustam...
Sağlık diler, Selâm ederim...Dostların ve Torunlarınla mutlu kal...
Kadir Yeter.19.6.2011- Trabzon- Merkez İlçe'den yazdım.
...Anlamlı ve güzel yorumunuzla sayfama onur. yüreğime güç verdiniz Kadir Bey. Dilediğiniz tüm güzellikleri toplum olarak hep birlikte yaşamak dileklerimle ve saygılarımla selamlıyorum sizi. ...Esen kalın.
anlamlı şiirinize saygılarımı sunuyorum. yattığı yerde dinlensin ruhu cennet mekanında bır gül olsun diliyorum. ve bu sayfadan butun babaların babalar gununu kutluyorumm...
Çok güzel bir şiir olmuş. Kutluyorum. Babanıza rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun. Sizin de yüreğinize sağlık, elleriniz dert görmesin.Saygılarımı sunuyorum...
Yılların yorgun dokunuşları var yüzünde. Acıları iki büklüm okuyorum gözbebeklerinden Buruk içten bir hayat sevgisi dokuyor tebessümün Sen varken de yokken de sana doyamıyorum baba. Karanlıklar seninle aydınlanıyor, Vefa ölümsüzlük iksiri sürmüş yüzüne, Yorgun alın çizgilerine ne çok şey sığmış, Bunu kırkında anlayabildim ancak baba.
değerli hocam güzel duygularınıza canı gönülden katılıyorum..kaleminize sağlık yüreğinize sağlık.....
ahhh... canım babam. sesi halâ kulaklarımda...Rahmete gideli 23 yılı geçmiş.
tebrikler değerli şair duygulandırdı, hüzünlendirdi şiiriniz beni.
Selam ve saygı ile...