Mutluluktan uçurur, aşk karşılık görünce. Hançer olur bakışlar, yürek fırlar yerinden. Doyum olmaz keyfine, vuslatına erince. O nu her gün görmezse,kahrolur kederinden. ( Ülkü Ahıska)
Kıymetli Meslektaşım, sevgili Şaire Kardeşim, ÜLKÜ AHISKA kardeşime armağan olarak kaleme almıştım. Kendisine sevdikleriyle birlikte sağlık ve mutluluklar dilerim.
Ülkemde güller açar sanki peri diyarı Lütfü ilahî budur, şükreder bütün kullar, Kır çiçeği gönüller miski amber ayarı Ülkümüz mefkûremiz Hakk’a götüren yollar.
Anılar çiçek dolu, özlüyorum maziyi Hoş tuttum hatıranı, gönlüm sevdanla iyi Issız kalan yürekle görür müsün periyi Sevgi pervanesiyle aşka götüren yıllar.
Kaderin hazanında çiy mi düşmüş güllere Akzambaklar ektim ben körpecik gönüllere Yalnızlık bende kalsın, bak şakıyan dillere Aşkımı gergef işler bezek bezek akıllar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIMI GERGEF İŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIMI GERGEF İŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim sayın hocam ben nasıl görmemişim bu değerli şiirinizi. Kendimi effedemedim. Elleriniz dert görmesin.Çok duygulandım ve klasörümde en değerli armağan olarak saklıyacağım. Selam saygılar efendim.
Çok teşekkür ederim sayın hocam ben nasıl görmemişim bu değerli şiirinizi. Kendimi effedemedim. Elleriniz dert görmesin.Çok duygulandım ve klasörümde en değerli armağan olarak saklıyacağım. Selam saygılar efendim.