Kim duyabilir içimden geleni konuştuğumu Ve kim duyabilir ki konuşurken ne çok sustuğumu. Rengimin üşüyen mavisi örneğin Uzanıp yatağa senli düşlere dalmaktır baba. İlk gözyaşımı hatırlıyor musun, çocukça davranışları mı, Kumdan kaleler yapan ellerimi baba ? Ellerim güneşe çıkamayacak kadar korkak.
Bütün evler sisler içinden yükseliyor baba Tarih açmış kiraz ağaçları, Gitgide eskiyor yaşamım Gitgide en sevdiğin gömleğine benziyorum Bir gömleğin içini boşlukla doldurmak Ölüme benzer şey mi acaba ?
Üniversiteli bir genç vardı Dünyaya ekilen tomurcuk, Deli karanfil patlardı sevdalanınca Yüreğim baba, yüreğim Bir kavganın ortasında coşkusunu yitirmiş Daha çarpışamayacak kadar yorgun
Gökyüzünde kim bilebilir ki Senin de bir bulut olduğunu Bulutların dağ yolu, Yağmurun Yağmur olmadığını kim dinleyebilirdi baba Taramasaydın saçlarımı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özleyince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özleyince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yağmur olmadığını kim dinleyebilirdi baba Taramasaydın saçlarımı.."
bazı dizeleri anlamak icin ugrasmazsiniz, cagrisimlari vardir onların, alıp sizi bir yerlere birakan uzun kollari vardir, sonra yine bugune cekerler sizi... bazı özel sairler bulurlar o dizeleri yurek telinize koyar giderler işte böyle
Taramasaydın saçlarımı.."
bazı dizeleri anlamak icin ugrasmazsiniz, cagrisimlari vardir onların, alıp sizi bir yerlere birakan uzun kollari vardir, sonra yine bugune cekerler sizi...
bazı özel sairler bulurlar o dizeleri yurek telinize koyar giderler işte böyle
sevgiler