(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yok mu gören? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yok mu gören? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sesleniyorum sana ey ben! Bende ben olmadan hiç olan ben. Sanki varmış gibi görünüp aslında sen olmadığın sürece var olmayan.. Acı çeken ama yine de vazgeçmeyen. Üzülmek yorulmak nedir bilmeyen... Karmaşalarda bile u-mutlu bekleyişi bitmeyen. İsyan ederken, acırken yüreği sabreden. Seven sadece seven... Sen'i seven.. seninle senin olmayı, sen olmayı seven... ben sadece ben... Yalnız ve çaresiz.. Ben! Sadece hayat denilenden bir tebessümünü bekleyen ben.. Nerelerdesin duyuyor musun hayat bende ki benin sesini! Duyuyor musunuz? Görün duyun anlayın n'olur. Yoksa yenilecek zaman denilene çünkü bak d/üşüyor yüreği...
"ben aynı ben ama gözlerim ihtiyar sanki bin yıldır bakıyorlar.
ben aynı ben ama gözlerim daha çok toy sanki yeni doğmuş bir bebeğin gözleri gözlerim."
Ben-sen-o; "Bir perdesiz gitarda yalnızlığımı çalmayı istedim. Yalnızlığın bana çalımı; perdesiz bir odadayım şimdi... usturaya kanın yakışması gibi olağan iliştim bir köşeye, üstleri temiz altları pis ayakkabılarımın düşüncelerim gibi... alnımdan akan ter ağzımdaki kanıma karışmış ve benden sarkan ben henüz yere değmiyor, henüz kirlenmemiş..."
Şiirlerinizi okuyorum. Şiirlerinizde Osmanlıca sözcükler kullanıyorsunuz. Lâkin, bu dil nedeniyle şiirlerinizde anlatım bozukluğu / eksikliği meydâna geldiğini söylemek istiyorum. Daha dikkatli olunması gerektiğini düşünüyorum.
Şiirde çok iyi dizeler var. Gölgede kalmamalı.
Var olunuz.
...
su yolu tarafından 6/16/2011 1:51:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
lamekandaydı
tanıdı "ben"i
ben onu tanımadı
ecelin varlığı
verir mi böylesine
doğru cevabı...
tebrikler