(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Of dememeliymiş insan ,ağabey bu hayat bunu öğretebildi Af demek gerekirmiş hatta yürürken bile sevaptan sevaba koşabilirmiş insan emekleyerek günaha girmeye inat.Ben of demeyi bıraktım ne zaman can sıkıntılarına düşsem AF diyor.yürürken dahi dua ederek bi nebzede olsa O'(c.c)nunla başbaşa kaldığımı hissedebiliyorum. Yüreğine sağlık ağabey, sadece şiirin başlığına yapılmış bi yorumumdu başka şiirlerde de kucaklaşmak umuduyla.. Allah'a Ismarladık.
Ne ateşler söndü bir küçücük buseyle of... Daha mı alevlenir söner mi belli değil ama... Ayrıca da yazın şiiri çok zor okunuyor.Tebrikler.. Emeğiniz boşa gitmesin gözlüklü biri olarak zor okudum.. Slm ve dua ile..ESRA
İşlenmiş nakış sökülürmü,sökülürde o kumaş ilk halini alırmı? Delik deşik olu verir pek bi işede yaramaz hani, aşk kırıklarının ardından da insan öyle kalakalıyor delik deşik pek bi işede yaramıyor sonra... Sevdiren yaradan, sevgiliyi unutturacak olanda o sanırım, yaradanın rahmeti sarsın hepimizi, kırıklarımızı sıvasın merhametiyle...
Yüreğine sağlık ağabey,
sadece şiirin başlığına yapılmış bi yorumumdu başka şiirlerde de kucaklaşmak umuduyla..
Allah'a Ismarladık.