(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖYLE KALSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖYLE KALSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bütün olan ne varki? evren bile daha tamamlanmamış tamamlanmazda sanırım.biraz da eksik az olmalı .kısa öz ve vurgulu şiirinizi beğeniyle okudum.tebrikler ,saygılarımla.
şiirle resimin birbirini tamamladığını böylesine birbirine yakıştığını ilk gördüm desem abartmış sayılmam. resime şiir şire resim değer katmış. kalemine sağlık. ayrılıklar hüzün verir bana.tehditleri aslından fazla yaralar. sevginiz güçlensin. yüreklerinize mağfiret melekleri mekan tutsun.
1 verip kaçan o mert! arkadaşa inat herkese 5 verip gidiyorum. adım belli olsun diye yazıyorum. kim daha mert görsün gözler. bende kıskançlığın esamesi bile olamaz. arkadaşlarımın başarısı her zaman beni mutlu etmiştir. saygı ve selamlar.
güzel duyguların ifade edilişi.bazen herşey olduğu gibi kalmalı , yarım. tam olan bir şey yoktur bence , bir taraf yarım kalmalı ki tamamlanabilsin. yüreğine tebrkler....hilal.
"Gün gelir alır başımı giderim..".Hanfendi ne var ki hayatta yarım kalmayan? Ama yeterince dram yaşanıyor zaten, siz bari gidip te bu yaşaması marifet hayata ilave dramlar eklemeyin...Masallara yönelsek biraz da..Finalde mutlaka gökten üç elma düşse? Tebrikler..Çok beğendim...
yetmez alkışlarım...akıcı anlamlı ve baştan aşağa bi şiirdi kutlarım...ama sanki çabuk bitti... yazan kaleme yazdıran gönüle sağlık... sevgiyle kalın... saygılar...
kutlarım..