(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu şiirlere 1 puan verip kaçan şiir dostu(..!!? ) arkadaşın mutlu olup olmadığını merak ediyorum. Kendi yeteneksizliğini özgüven yoksunluğunu puanlıyorsa aferim doğru puan vermiş. Bence o'na 1. bile fazla... .. Kardeşim Yüreğin onurun şiir yeteneğin bilgin varsa, yazarsın şiirin altına yorumunu. Beğenmedim dersin, eleştirir ve bu nedenle benden 1 puan dersin; anlarım. Ama Mahalllenin haşarı çocukları gibi iki de bir de camları taşlama.. Güzel şiirdi şair dost, kutlarım.
Dağ eteğinde yabanıl gözleri Suyu acı çeşme sen Öyle yakın uzak uçurum Kenarında kırılgan gelincik Uzansam uzatsam kısalır kollarım Kolay değil maviye dokunmak
1 verip kaçan o mert! arkadaşa inat herkese 5 verip gidiyorum. adım belli olsun diye yazıyorum. kim daha mert görsün gözler. bende kıskançlığın esamesi bile olamaz. arkadaşlarımın başarısı her zaman beni mutlu etmiştir. saygı ve selamlar.
Dağ eteğinde yabanıl gözleri Suyu acı çeşme sen Öyle yakın uzak uçurum Kenarında kırılgan gelincik Uzansam uzatsam kısalır kollarım Kolay değil maviye dokunmak
ay çok beğendi...sıcacık bir şiirdi...yüreğinize sağlık...sevgiler...
Sevgiler, saygılar...