(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başarının Sırrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başarının Sırrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmiyorsanız anlatayım.. şimdi bir yerde kirayla oturuyorsunuz,, çıkacaksınız., ama bir başka kişi geldi, dedi ki size,, burasını ben kiralayayım,,, el cevap : iyi,,, hava parasını alırım.. ev sahibine ödenen para ayrı.. kiracı, yeni kiracıya veriyor bu parayı..
cok doğru söylemişsin sevgili yazarım başkalarının başarısıda bizi yüceltir bazen bunun için fırsatları ve o küçük dediğimiz ayrıntıları hiç elden birakmamak gerekiyor
:))))))) Ben bi sene okulda güreş takımına seçildim. Hiç güreşmeden tabi ki. İki güleşçi arkadaş müsabaka yaparken birden küfürleştiler ve tekme tokat kavgaya başladılar. İkisi de diz-kalifiye oldular. Bi ben kaldım düz-kalifiye. Bana kupa verdiler. Az kalsın sakatlanıyodum kupayı alırken. Ayağım takıldı kürsüden düşüyodum. Arkadaşlar tuttu da kurtardım. Zaten annem demişti sen güleşemezsin oğlum bi yerine bişi olucak diye . Allah'tan kazasız belasız mürveti gördüm. Aynen yazdığın gibi değerli şair. Hayırlı ve hayırsız bayramlarını kutladım.
yine de biz işimizi sağlama alalım,, çalışalım..
çalışmayana ekmek yok..
su da.. su bile paralı..
hava bile paralı...
boşuna almıyorlar hava parası..