(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Solumdan Kalksam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Solumdan Kalksam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şairem tersten bakmayan doğruyu göremez,sanırım siz tek taraftan bakmayı bırakıp bir çok yönden bakacaksınız hayata,o zaman daha iyi anlaşılacak sağın ve solun ne ifade ettiği ya da etmediği....Gel saat kulesi gibi şehrin ortasında duralım saati yanlış olanlar saatini bize bakarak düzeltsinler ne dersin....slm
TİLHABEŞLİ FİLOZOF tarafından 6/11/2011 10:52:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Solumdan kalktım, üstüne al aşk beni Dilinden düşürmesin yine şarkılar saçlarımı Çıt çıkarmasın hüzün ve hazan Ve üvey ve topal Ve aksak hayatlara Kapansın perdelerim Alkış almasın bu göz kararı yaşama hallerim dedim ya, hayata ters tarafından kalkmış olmalıyım...
hayata ters tarafından mı kalktım ne solumdan kalksam bu kadar olmazdı… .....SAĞIM SARMISAK, SOLUM SOĞAN DER GİBİ. ÇOK HOŞ TU.KUTLUYORUM VE SELAMLIYORUM.
a)Belediye otobüsünde,birileriyle kavga etti. b)Güneşte ki patlamalardan etkilendi. c)İşinden kovuldu. d)Annesiyle,reçel yüzünden tartıştı. e)TOKİ'den ev aldı. f)Bi fırsatını bulup da,İzmir'e gidemedi..