(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç bir dörtlüğünü bölemedim türkü gibi okdum baştan sona hem okudum hem imrendim sanki duygularımı dile getirmişsin yazan kalemin hiç susmasın can dost tebrikler
"Bu nasıl bir gönül halden anlamaz Karar sevdalıdır, dur dan anlamaz Âleme yaymıştır sırdan anlamaz Herkes seni söyler olmuş bilesin.
Baharı olmayan bir ömür kıştır Sevda pınarları gözünde yaştır Kazınmış sineye, kitabe taştır Ölmeden yürekten çıkmaz bilesin."
Sevgiyi okuyp, anlamak isteyenler şiir başına. Güzel yürekten çıkan güzel sözler işte karşınızda.
Değerli Üstadım, buradan da sizin gibi kendi güzel yüreği güzel gönül dostumla hasbihal etmek benim için mutluluk kaynağı oldu. Yazışmayalı epeyce olmuş. O güzel yorumunuzu alıp mübarek yüzünüzü görünce içim içime sığmadı. Hemen klavyenin başına geçtim. Rabbim dostluklarımızı daim eylesin.
Muhterem Hocam, her bir satırınızda gönlünüzün güzelliği görünüyor. Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. ÖZKANLI ailesinden SAKARYA ailesine selamlar sevgiler.