Saklı anılarda bak bütün düşler Efkârlı şu gönlüm hep seni düşler Boşadır emreden o “kalk”lar- “düş”ler Özgür bir kuştun sen, sanatkâr ölmez.
Canım dedim de dağlar ağladı, Özümün ta dibindeki yaralar kanadı. Sahne hazır, oyuncular hazır… Perde! Gecenin ulu ağırlığına Dört bir yandan saldırır gün ışığı… Bütün bilinmezlikler, Yürek titreten korkular Bir bir dağılır… Parladı güneşin şavkından dağ-taş… Canım, canda canım nerdesin? Oyunun kaçıncı sahnesine geldik, Düş bitti, gerçeği deldik… Sana dair her şeyi anlattık… Alkışlar saygı ötesi, Bu perdenin bitişinde Geleceksin biliyorum… Okyanus ötesinde, Filiz veren başakta, Kanadı kırık kuşta Canlı cansız her ne varsa Hepsinde sende bir iz var… Duydun mu şu ezgiyi, Ya dekor değişirkenki tıkırtıyı? Acımasızca yoklara karışıyor anlar… Şu kırmızı koltuğa sen de oturmuştun, Sen de bir ileri bir geri gitmiştin burada, Sana da suflör, rolünü hatırlatmıştı arada… Senin de gözünde damla olmuştu hayatın fırtınası, Haydi kalk, Tut ellerimi Ve ben ol da selâmla seyirciyi, Seni bekliyorlar bak yüzyıllar ötesinden, Canım, canda canım, Duy alkışları, sanadır.
Öksüzdü omzu bak, gözyaşları söz Zamansız gidişi yürekte bin köz Ne durur ki eller, bir okyanus göz Yaz, çiz, oy şu taşı; sanatkâr ölmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabahın yeli geçti kalbimden Bak diyor ey insan her gün yeniden Birbir kurulan sahne burası Bil ki bu oyunun yok provası.
Oynarsın senaryo bil ki sendedir Herşey el-Rakib Allah yanında Gözetleyen gözetici bir Allah Sen değiştikçe değişir dekor Her şey bir anda baştan yapılır.
Söyle nasıl bir gözetleme ki Her şeyin serbest iradeyledir Haydi kullan Hak tarafına seçimi Her şeyin en güzeli budur bak canım İrade işte kaderin ölçün. Herşeyinle bir insan bir kulsun Rabbim de Rabbinin gösterdiğine yönelsene.
Sihirli kelime kader Bir ölçü demek Yazılan çizelen hep senden gelen Bakma öyle her şeyim önceden deyip İnanma donmuş bir kader değil.
İşte kaderin cennetin olsun Kader seçim yaptığın şeydir Ölçü kaderin ölçü ilmin Vahiyle ör hayatını şimdi Bak her şeyin kaderi ölçüsünü Rahmet olan vahiyle bil şimdi.
Melik Haker tarafından 6/11/2011 7:14:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşamın acıtan gerçekliğini "Gülce/Buluşma" başlığı altında ; kendine has kalemi, irdeleyici ifade tarzı, temiz duru Türkçe ve akıcı anlaşılır diliyle biraz daha açıp irdeleyen; farklı ve çok yönlü boyutlarıyla gerek gönül kapımızı gerek düşün penceremizi GÜNE/ YAŞAM GERÇEĞİNE çeviren değerli güçlü kaleme saygı ve dostlukla...
Bak diyor ey insan her gün yeniden
Birbir kurulan sahne burası
Bil ki bu oyunun yok provası.
Oynarsın senaryo bil ki sendedir
Herşey el-Rakib Allah yanında
Gözetleyen gözetici bir Allah
Sen değiştikçe değişir dekor
Her şey bir anda baştan yapılır.
Söyle nasıl bir gözetleme ki
Her şeyin serbest iradeyledir
Haydi kullan Hak tarafına seçimi
Her şeyin en güzeli budur bak canım
İrade işte kaderin ölçün.
Herşeyinle bir insan bir kulsun
Rabbim de
Rabbinin gösterdiğine yönelsene.
Sihirli kelime kader
Bir ölçü demek
Yazılan çizelen hep senden gelen
Bakma öyle her şeyim önceden deyip
İnanma donmuş bir kader değil.
İşte kaderin cennetin olsun
Kader seçim yaptığın şeydir
Ölçü kaderin ölçü ilmin
Vahiyle ör hayatını şimdi
Bak her şeyin kaderi ölçüsünü
Rahmet olan vahiyle bil şimdi.
Melik Haker tarafından 6/11/2011 7:14:21 AM zamanında düzenlenmiştir.