Baharımız bitmeden, gün düşmeden ölüme, Bülbül tercüman olsun, hasret çeken dilime, Kara sevdana mahkûm, herşeye razı, desin, Aşk dolu, maznun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Vuslat vakti bileğe, tam kelepçe bağlarken, Evlât kaybeden gibi, an/sızın can dağlarken, En müşkül kâlpler bile, bu zor hâle ağlarken, Aşk dolu, mahzun gönlü, tek anlatsın gülüme.
El ayak, çektin-gittin, sustum selâm sabaha, Sema bizsiz kalınca, saz çalmadım semaha, Son ahbap çürük salla, kürek çektim eyvaha, Aşk dolu, bozgun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Sıcaktan haz etmeyen, kar serası tundraya, Gölge yüzü görmeyen, güneş tenli sahraya, Adım adım iz serdim, kokun sinen mecraya, Aşk dolu, mecnun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Uzun yolu aşarak, yaz-kış hep senden yana, Yudum yudum içtinse, suyundan kana kana, Her damlası meşk eden, şarkıyı söyler sana, Aşk dolu, coşkun gönlü, tek anlatsın gülüme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DOLU / TEK ANLATSIN GÜLÜME - I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DOLU / TEK ANLATSIN GÜLÜME - I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.