Ana koynunda yatan, kar beyaz yavru kuzu, Nasıl muhtaçsa aynen, öyle duyduğum arzu. Bahar dilinde sevgi, umut bahşeden mevzu, Aşk dolu, mef-tun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Ömrü zaman sathında, adadım beklemeye, Günü dünle belerken, mevsimler eklemeye, Can kuşum son nefeste, yeter ki teklemeye, Aşk dolu, met-fun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Rahmetin yağmurunda, ekin boy verir yaşar, Vuslat güncesi demler, sabrında şükür taşar, Harman ser önüne bak, nasıl hasretle koşar, Aşk dolu, medyun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Issız kıyamet kopar, sensin kâlpte velvelem, Bakışın sanki kurşun, ruhu sarsan zelzelem, Hem yaşamın özüsün, hem de ulvî meselem, Aşk dolu, duygun gönlü, tek anlatsın gülüme.
Yönde dert veren zûlmü, her zorluğu silerim, Ağlarsan ağlarım da, gül ki, ben de gülerim, Her an her şartta gözüm, mutluluklar dilerim, Aşk dolu, koygun gönlü, tek anlatsın gülüme.
...
Aşk pişman olmamaktır, bu filmin hikâyesi, Sözün sevdadan yana, anlam katan gayesi, Sımsıcak duygu yükü, taşır kâlp sermayesi, Aşk dolu, zengin gönlü, tek anlatsın gülüme.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DOLU / TEK ANLATSIN GÜLÜME - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DOLU / TEK ANLATSIN GÜLÜME - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peki, aşk hani pişman olmamaktı? Değilmiş, aşk pişman olmamak değilmiş ve fakat ... Geçen hafta 'Love Story-Aşk Hikayesi'nden bahsetmiş ve bizim dimağlara 'aşk asla pişman olmamaktır' şeklinde kazınan cümleyi hatırlatmıştım. ... Gelmiş geçmiş en güzel aşk filminin en müthiş duygusu burada tokat gibi çarptı yüzümü güzeldi tebrikler
sizin nadide yazıtınızı okurken aklıma geldi bu film 'dimağ' derken 1970 yapımı bu film esti tad'ından ifşa etmiştim.şimdikilerle kıyaslandığında bir tokat gibi çarptı Aşk Hikayesi – Love Story Filminin Konusu : Köklü ve zengin bir aileden gelen Oliver Barrett IV (Ryan O’Neal) ,aile geleneğini devam ettirerek kendisinden öncekiler gibi Harvard Üniversitesinde hukuk okumaktadır.Bir gün Radcliffe Kolejinde müzik öğrencisi olan işçi sınıfından Jennifer Cavalleri (Ali MacGraw) ‘ye aşık olur.Çift evlenmeye karar verir,ancak Oliver’in babası Oliver Barrett III (Ray Milland) bu evliliğe onay vermez ve oğlunun harçlığını keser ayrıca onu mirasından da mahrum edeceğini söyler.Oliver’ın babasının maddi desteği olmadan Harvard’a devam etmesi çok zordur.Hayata sıfırdan başlamak zorunda kalan yeni evli çift Oliver’in okul masraflarını karşılamak için farklı işlerde çalışmaya başlarlar.Bu arada çocuk istedikleri halde gebe kalamayan Jennifer’in yapılan tetkikler sonucunda lösemi hastası olduğu anlaşılır.