Ayrılığın ardından Alayını tutan havalandı, Bulut bulut duman duman Binlerce yıl aralandı Bin ömür geçti Küllerinde katman katman Biri diğerinden güzel Binbir türlü çiçek açtı Gül yüzünde depreşti zaman...
Yaprak yaprak büyüdü sevgin Salkımsöğütler, serviler Esenlerle doladı seni Karlar yağdı başıma Kükreyen sularla yol açtın Aşındı vadiler derin Uçup giden güzel atların yelesinde Yorgun düştü rüzgârlar Bulut oldun, yağmur oldun Şimşek şimşek çakar oldun Her nefeste yakar oldun...
Ağlayan ağlasın, gülen gülsün Yanardağdan yakıcı geldin bana Bitmesin bu sevda, Gönülden gönüle sürsün Ver elini Adana Liman liman dolaşsın sevdam Rüzgârlarla kıyı bucak Gemiler seni getirsin bana Deste deste kucak kucak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VOLKAN ÜÇGENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VOLKAN ÜÇGENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlayan ağlasın, gülen gülsün Yanardağdan yakıcı geldin bana Bitmesin bu sevda, Gönülden gönüle sürsün Ver elini Adana Liman liman dolaşsın sevdam Rüzgârlarla kıyı bucak Gemiler seni getirsin bana Deste deste kucak kucak...
Sevda yürek yakmasaydı sevda olmzdı zaten .candan tebrik ediyorueum duygularınız usta kaleminizi.başarılarınız daimi olsun .selam saygılarımla.
Ağlayan ağlasın, gülen gülsün
Yanardağdan yakıcı geldin bana
Bitmesin bu sevda,
Gönülden gönüle sürsün
Ver elini Adana
Liman liman dolaşsın sevdam
Rüzgârlarla kıyı bucak
Gemiler seni getirsin bana
Deste deste kucak kucak...
Sevda yürek yakmasaydı sevda olmzdı zaten .candan tebrik ediyorueum duygularınız usta kaleminizi.başarılarınız daimi olsun .selam saygılarımla.