Sen ne kadar meleksen Bir başkası da o kadar melek Sen ne kadar şeytansan O da o kadar şeytan Bilerek ya da bilmeyerek... … İyi ve kötü doğamızda hep Ezelden bugüne değin Böyle geldi, böyle gidecek! … Kainat zıtlıklar üstünde kâim Döner üstümüzde her daim; İnsan evrenin özeti, Ruhundadır ruhu evrenin, Sevgi, şefkat, eğitim Melek yapar insanı İhtiras, nefret ve kin Şeytana mahsus; yakar canı Şeytan melek, melek şeytan Ne varsa içimizdeki…
Evet Andrea Ben açık sözlü mert Yerine göre tatlı yumuşak Zamanı gelince oldukça sert Hem iyi hem kötüyüm; Bazen bir bakışta İnsandır insanı çıkaran baştan, İnsan değil Heykel olsan erirsin taştan…
Tek sen değildin O gece sen ya da bendim şeytan Ya da yanımızdaki adam Hani boşaldıkça kadehler Habire rakı dolduran var ya Belki de oydu asıl şeytan Alkol hararetini kanımıza koyan…
Ne sen ne ben ne o Hepimizin içinde melek, şeytan Öğren acı çekmeyi Şehvetin cehenneminde yan Anlarsın o zaman Nedir melek, nedir şeytan!
Yoksa gece yarılarında Sızmışken gecenin dibine Dalıp gitmişken uykulara derin derin , Esaretiyle şehvetin Kapımı yumruklayıp Gümbürdetip döğmezdi ellerin Ağlayıp yalvarmazdın Tırmalamazdın kedi gibi Tuttuğun yerleri Dokunduğun her yeri, Kapıyı pencereyi … Şaban Şaban Aç kapıyı, sev beni, öp beni! (Şaban Şaban; mach die Tür bitte auf! Bitte küss mich!) … Gecenin içinde çığlıklar, Unutulmuyor geçse de yıllar…
Bazen içimizdedir Bazen de şişededir şeytan; Şişeden çıkıp da kanımıza girince Kanamaz mı insan?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI-29 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI-29 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunun da yeri ve zamanı olsa gerek
selamlarımla...