(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNE DÖNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNE DÖNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yine kendisini aşmış bu sayfada. Bir Baki, bir Fuzuli bir Nedim.okur gibi okudum. *öncelikle biçare olmanın asil tınısı olan "ikilemeler" ile şiire düşen renk.Muhteşem. Kapalı ve açık istiharelerden kurulu teşbihler kalesi olmuş şiir. ** Hiç anlamayanın bile.Çok leziz diyebileceği.Müthiş bir ziyafet...
Ne kadar çok şey yazmak istedim bilemezsiniz. elinize sağlık.
Dolaşırım bu aşktan, Mecnûna döne döne Elif gibi firaktan, bir Nûna döne döne
Değirmene atılmış, bir avuç buğday gibi Yaşarım hicrânından, bir una döne döne
Hasretinden inlerim, garîb elde ney gibi Mevlâna olup erdim, sukûna döne döne
Aşktan dökülen eşkim, câm-ı cânda mey gibi Taşar her didârımdan, pür hûna döne döne
Nigâhın zehirli ok, kaşlarınsa yay gibi İnce nûku saplanır, uyûna döne döne
Şu dünyada yaşarken, dertten âzâd bey gibi Melâlim vardır aşktan, mahzûna döne döne
Cânda firâk u vuslat, Merve ile Say gibi Koşarım arasında, cünûna döne döne
Sandım ki o gözlerin, nûrânî bir ay gibi Pervâne olup düştüm, oduna döne döne Soner ÇAĞATAY
Of filozof çok duygulandım çoook yüreğimi bir hüzün kapladı .. malesef mutlu yürek yok yürekler hep buruk geziyor . Eğer hep mutluluk olsaydı ozamanda duygulu şiirler çıkmazdı...Yoruma gelince güzel oluyor insanı mutlu ediyor ama nereye kadar..İnsanı zaman kaybına uğratıyor..Mala yani şeylerle boş uğraştırıyor..Siz gerçekten çok değerli bir cansiniz üstat sınız öğretmen siniYani benim açımdan çok değerlisiniz... Selamlar Saygılar...
Ah be sevgili dost ah .. Yine hüzünlere gark eyledin beni bu güzel şiirle.Fonda yüklenince bir başka yakıyor içimi,doldurdum gözlerimi..İnan bana bu şiirin etkisiyle yazarım bu gün bir kaç şiir.Şiirler elbette yazılmalı ki okunsun okunduğu zamanda bir şeyleri çağrıştırsın.İçimde depremleri başlattın yine. Bilmem yürekteki acılarmıdır söyleten yoksa sevdamıdır ama benim için şu an çağlıyor ve gözlerim vallahi ağlıyor. Hayatı zından edenler utansınlar
GÖZ YAŞLARIM...!!
Her ne yana baksam görürüm seni YÂR sende unutma unutma beni Annen ilen baban ağlatan bizi Ne edeyim şimdi bilemiyorum ?
Çaresizim kırık kolum kanadım Umutsuz beklemek oldu muradım Kavuşmak hayalmiş gayri anladım Ben gönlümü nasıl avutsam bilmem
Bunca ömür geçti nasıl unuttum Her gün papatyadan falını tuttum Gözyaşlarım hasretinle kuruttum Şu gönlümü resmin ile avuttum
Kem talihim hep yoldurdu saçımı Yıllar boyu döktüm durdum yaşımı Taştan taşa vurdum daim başımı Bir aşkıma birde sana bu yaşım
içim dolar,gözüm dalarken böyle birşeyi karaladım işte şimdi
Aman hocam, eğer bu düşünce tarzı makbul görseydi en muzdaribide ben olurdum her halde. Sizin her şiiriniz benm adıma okunası güzellikte olması yanında öğretici de üstelik. Çok saçma bir düşünce bence yazdım o da bana yazsın...
O zaman size küsmem gerek galiba. Şiir adına olsun insanlar yorum yarışı adına değil.
Bu şiir bile gölgede kaldı bakın yazınızla. Keşke şiire yönelebilse gerçekten insanlar. saygımla.
Tekrar teşekkür ediyorum. Eğer hecede sormak istediğiniz bir şey olursa bana yazabilirsiniz. Seve seve yardımcı olurum. Bir şeyler öğretebiliyorsam buna çok sevirim.
Küsmekten kastım eğer al gülüm ver gülüm olsa idi derdim sizi en fazla okuyanlardanım. Bana gelmiyor diye vaz geçerdim. Ama benim derdim şiir adına öğrenmek. eksiklerimi kapatmak. Hele de hece şiirinde. Bu anlamda da sizden çok şey öğrenmekteyim.
Ben bu yorum yarışı yüzünden şiir seslendirmelerinden bile çektim kendimi artık. İçiniz rahat olsun sizi okumak öğrenmek demek adıma. saygımla.
Yorum ve düşüncenize çok teşekkür ediyorum. Benim amacım, şiirlerimi okuyan kardeşlerimi biraz hafifletmekti. Yorum konusunda kırgınlığım yok vallahi. Yorum yazmak da zor; isteDimki yorum olmadığı zaman şahsımın kırrılmadığını belirtmek istedim. Bir sitem değil di.
öncelikle şiir gerçekten güzel de ah birde kullandığın kelimeleri anlasam :)) gelelim şiirin altındaki yazıya ilginç diyeceğim ama bu yorum yazma ve yazmama olayı bir çok kişinin ele aldığı bir konu hatta ben bile bir yazı eklemiştim sitede henüz çaylakken :) AL GÜLÜM VER GÜLÜM tarzında gider yorum yazarsan yorum alırsın hatta bazıları varki çok gülerim ne şiire bakar nede yoruma şiir bir hüzün şiiridir ve acı doludur yazılan yorumda harika bir aşk şiiri okudum yazar bunlarında gayesi mümkün mertebe çok şiire yorum yazmaktır kendi şiirlerinde bol yorum olsun diye ve baktığımız zamanda onların sayfalarında yorumlar kırkın altına düşmez malum kibar bir irkız iyade ziyarette bulunmalıyız değilmi neyse yine çok yazdım dimiiiii:)))
Şiire emek veren şahsıma destek verdiğin için çok teşekkür ederim kardeşim. Edebiyat kültürüne verdiğim emekte senin ve senin gibi müdavim okyucuların desteği bana manevi güç oldu.
Kapalı ve açık istiharelerden kurulu teşbihler kalesi olmuş şiir.
** Hiç anlamayanın bile.Çok leziz diyebileceği.Müthiş bir ziyafet...
Ne kadar çok şey yazmak istedim bilemezsiniz. elinize sağlık.