(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DECCAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DECCAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünya kıyametin eşiğindeyken.Kalpler neden Allahın elinde değil mi demek istedik.Her birimizin kalbi bir şeytan beşiğimi sahiden.Hiçmi kalmadı ,insan yanımız.Hepimiz mi deccal büyütüyor içinde.Aman Allahım. AMAN. sevimsiz güzel de bu olmalı.çok sevimsiz kardeş yaaa!!!!
Yine büyük anlam taşıyan veciz iki satır kinayeli ve de isabetli bir vurgu şairim.Yürekten kutlarım.İnşallah o bebek hiç yürümez ama,ALLAH'ın dediği olur mevlam herşeyi bilen ve görendir...
Bismillah bir resim bu kadar mı ürkütübilir insanı sabah sabah bir ayet bir şeytan nutkum tutuldu abartmıyorum ... İnsanoğlu geçmişte sapıtmış Allahın gazabına uğramış helak olmuştur peygamberler,kitaplar ve felaketler ile düzletilip toparlanmış (bildiğim kadarıyla) belli bir süre sonra tekrar başa dönmüştür şimdi sapıtma safhasındayız Allah beterinden korusun...selamlar saygılar ...
sevimsiz güzel de bu olmalı.çok sevimsiz kardeş yaaa!!!!