Babanın biricik kızıydın Tanya Bir dediğini iki etmez Annen de hiç kıyamazdı sana, Ne tatlı günlerden Aylardan yıllardan geçti zaman Müptelâm olmuştunuz Fırsat buldukça üçünüz bir Kaçar gelirdiniz Almanya’dan…
Yalnızca ülkemin güzellikleri değil Bir sevgi köprüsü vardı aramızda İki kıtayı bağlarcasına Gönüllerimizi de bağlayan…
Her gelişinizde gözleriniz ışıl ışıl Güneş gibi parlardı sevinçten Ve her gidişinizde öyle sıcak Sarılır boynuma annen Sessiz sessiz ağlardı içten…
Kaç ilkbahar, kaç yaz Zaman durdu resimlerde Mevsimlerce çiçeklendi gönüller Gâhi güldük oynadık Gâh üzüldük ağladık Hüznümüzden ıslandı güller…
Öyle değil mi Tanya Ne günlerdi o günler Görüşemiyoruz artık Fakat konuşuyor hatıran ya Yetiyor inan!… … Bir yaz gecesi terasındaydık göğün Sen de beni an; Haydi soyun Tanya Bir yanıp bir sönsün Dönüp dönüp sevsin sende beni Tenimizde titrek yıldızlar…
Yıllar geçse de gönülde Unutulmuyor güzellikler Adıyla yaşıyor sevginin tadı, İnatlaşsa da dilde kötülükler Unutuluyor zamanla Kötülerin adıyla inadı, Yaşayan sevgiyle iyiler, iyilikler Güzeller, güzellikler hep Tanya!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI-33 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI-33 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yıllar geçse de gönülde Unutulmuyor güzellikler Adıyla yaşıyor sevginin tadı, İnatlaşsa da dilde kötülükler Unutuluyor zamanla Kötülerin adıyla inadı, Yaşayan sevgiyle iyiler, iyilikler Güzeller, güzellikler hep Tanya!"
kötülüklere kötülere inat hep yaşayan unutulmayan iyiler iyilikler güzellikler tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz güzelliklere iyi ki varsın değerli hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Hoştu,güzeldi şiiriniz.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.