Yağmurlu sade bir geceydi Üşüyordu buz tutulmuşcasına ellerim Gözlerim çağlarcasına kanıyordu, Derinden fışkırırcasına yanıyordum Haykırış vardı içimde yalvarırcasına Eğilip büzülüyordu bedenim Yutkunamıyordum; Yutkunmamı yutkunsuz bırakmış, Çaresiz ve acılarla yorgunum. Bütün yanım param parça, Yanıyordu, yırtılıyorcasına. Sırıl sıklam olmuştu sevgilerle, sevgi defterim Her yaprağı, her harfi beynimde ıslak, Her kelimesi bulanık, silik bir anı misaliydi. Bir sokak lambası idi, yanıyordu gözlerimde Bir de O. Duyguların anlatılamadığı bir anı, Yani bir sonbahar mevsimi, Gözlemekteydi yüreğim artık maziden. Gece kadar suskun ve sefilim. Artık bütün her şeyim; Kelimelerim, Adı konmamış hayallerim, Söylenmemiş ve yaşanmamış sözlerim Ve kırık dalımdaki çiçeğimi: Ve de belki de yaşayacak olan o aşkı, Sen � Kırık bir sözle yıktın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI KONULMAMIŞ YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI KONULMAMIŞ YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adı konmamış yalnızlık
yanlız değil yalnız doğru yazım