AĞLAYARAK (DİYE) ________________________________________ Seni sen olduğun için değil, kaderimin günahı olduğun için sevmiştim Doğdum, doğurdum; anamın kıymetini anca anladım Anladıkça ağladım ... Ve içtikçe coşkunun sevgi dilinden gizli kelimeler çaldım. Duvarlara yağlı boyayla sevginin kahpeliğini yazdım Ağlayarak anladım; anladıkça haykırdım; haykırdıkça anlattım İçtiğim göz yaşlarımı...
"Seviyorum" diyememenin ağırlığını aktardım Özlemce gidişata "Dur" diyemeden hasretin rüzgarına kapılarak Göz yaşlarımın tılsımlı yağışında Kainatın onulmaz-aşksal çıkışına kendimi bıraktım Yalvardım: "Dur" diye Haykırdım: "Yok" diye Ağladım: "Anladım" diye Anlattım: "Zor, zor" diye Gülmeye ağladım: "Anlattım" diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAYARAK (DİYE) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAYARAK (DİYE) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni sen olduğun için değil, kaderimin günahı olduğun için sevmiştim Doğdum, doğurdum; anamın kıymetini anca anladım Anladıkça ağladım ... Ve içtikçe coşkunun sevgi dilinden gizli kelimeler çaldım. Duvarlara yağlı boyayla sevginin kahpeliğini yazdım Ağlayarak anladım; anladıkça haykırdım; haykırdıkça anlattım İçtiğim göz yaşlarımı... güzel dizeler. tebrik ederim. mısraları biraz daha kısa tutabilirdin ama yine de güzel. yüreğine sağlık.
Yalvardım: "Dur" diye Haykırdım: "Yok" diye Ağladım: "Anladım" diye Anlattım: "Zor, zor" diye Gülmeye ağladım: "Anlattım" diye. Kutluyorum.Ayrılıklar acı veriyor insana.