Sev kardeşim; At bütün korkularını ide dağının ardına Ecele faydası yoksa Sev, sevgi denizinde boğulmadan yaratılanı Yaratandan ötürü: Dikeni sev, Güllerini kokladığınca Bahçende açtırdığın kadar, Dikeni sev kardeşim; Elbiseni giydiğince cicim kadar Dikeni sev; Altında gölgelendiğince Bir kahve içimin kadar, Sev ölesiye nefret ettiğin kadar sev, Bazıları sevmez uzun havaları Sen sev unutarak bütün davaları Yağdırsın yüreğine kırağıları Olanca soğukluğuyla, Sev kardeşim; Dikeni sev Ekeni sev, Sev kardeşim Sevdayı yürekte çekeni sev.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sev kardeşim; Dikeni sev Ekeni sev, Sev kardeşim Sevdayı yürekte çekeni sev.
H.İbrahim SAKARYA
Özlemini çektiğimiz en yüce duygu SEVGİ Bu sevgi duygusunu hep gönüllere ekmeli Karacaoğlan gibi, Yunus gibi, Mevlana gibi Sevgi değil mi Yaratanın da en büyük emri! (MY.) Saygıve sevgilerimle...
ÜSTADIM; DİZELERİNİZDE ÇOK GÜZEL SÖYLÜYORSUNUZ. AH BİRDE HER ŞEYİ İSTEDİĞİMİZ GİBİ SEVEBİLSEK NE GÜZEL OLURDU. AMA NE YAZIK Kİ BİZ YAPSAK BAZILARI YAPAMIYOR. AMA NE OLURSA OLSUN BİZ SEVMEYE DEVAM EDELİM SONU ÖLÜM OLSA DA.... SAYGILARIMLA...
bazıları sevmez şarkıları,sustururlar... Bazıları sevmez aşkları, ayırırrlar... Bazıları sevmez yaşamayı, öldürürler... say sayabildiğin kadar; içi nefret ve korku dolu dünyadan sevgisizlikleri... sizin "sev" diyen çığlıklarınızın duyulması dileğiyle...
Zor... sevmeyi istemek kolay amma uygulamak zor. Zoru sevmek ise her kişinin harcı değil... çoğu vakit, ahmaklık sayıyorlar. Bu sebeple, çoğu engin insanın değeri, fani olduktan yıllar sonra anlaşıla biliyor.
Saygı, hürmed ve Selâmımla.
K.Y. w.edebiyatdefteri.com/siir/479658/sev hisbey H.İbrahim SAKARYA
Dikeni sev
Ekeni sev,
Sev kardeşim
Sevdayı yürekte çekeni sev.
H.İbrahim SAKARYA
Özlemini çektiğimiz en yüce duygu SEVGİ
Bu sevgi duygusunu hep gönüllere ekmeli
Karacaoğlan gibi, Yunus gibi, Mevlana gibi
Sevgi değil mi Yaratanın da en büyük emri! (MY.) Saygıve sevgilerimle...