(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmelisin ki, içini acıtmayan, bir gidişin yassı yoksa, oda aşkla bağlandığın dostluğunun güzelliğidir. Her yolcu gider,adı üstünde "YOLCU" ama yol olan hep kalır. Sende; şiirlerinle kalıcı olan ebedi yol,biz ise okuyup giden yolcu...Tek kelimeyle bence muhteşem dizeler..
Yolcu... Atla arkaya bu son durak seni de taşır bu söğüt ağacı... Benden duymuş olma ama ...bildiğin bütün doğruların... YALANCI... hancımı yolcu yolcumu hancı, bir gün anlarsın,
tebrikler, saygılarımla... şimdi oldu sanırım, istesenizde kaba olamazsınız, saygılarımla...
:))) evet şimdi daha güzel oldu sanırım... en azından ne ifade ettiğinizi anlamış oldum... bu arada yanılıyorsunuz yerine göre acayip kaba olduğumu söylerler( yanlış anlamalarımda buna dahil)... şiirdeki incelik yanıltmasın sizi yani... aynı saygıyla...
Hayat... Dikenini batırmış hayallerime... Yağmur teskeresini almış buluttan, misketlerim ıslak... Oyun oynarken unutmuşuz yaşamayı bir kağnı arabasının arkasında, kafalarımız allak bullak...
Yolcu... Atla arkaya bu son durak seni de taşır bu söğüt ağacı... Benden duymuş olma ama ...bildiğin bütün doğruların... YALANCI...
Yalan dünya demişiz şair dost.Her şeyi yalan olur geçer gider bir gün diye...Çok güzeldi şiiriniz...Zaman zaman çocukluk anılarımıza gideriz, çocuklaşır bir yanımızda...Sağlık , huzur ve mutluluk dileklerimle.
mertyigitcan tarafından 5/29/2011 5:56:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
özür o zaman kaba olmak istemezdim... ama ifade biçiminiz şiiri tamamlar nitelikte gelmiyor ilk başta kabul edin lütfen... yine de yanlış anladığım için ya da anladığımın yanlış olduğu için mutluyum o zaman :))
şiirin altına ilave ettim dizeleri kendimce, size yazmadım, bugün bende bir hal var yanlış anlaşılmaya dair, ahh mona roza bugün bende bir hal var, yağmur iğri iğri düşer topraga, sahrada yanlış anladı beni, pusat yasakladı, sanırım gitmeliyim, sağlıcakla kalın...