Okuduğunuz şiir 11.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
MEVSİMSİZ BİR İÇ SAVAŞ
mevsimsiz bir iç savaş bu... Kİ… çoktan kaybedilmiş…
...
Ülkesinde uyandığım kahverengi çığlıklı bir kız çocuğuydu hayat Uzandığım sonra kollarına Mavimsi bir tebessümle yok olmasını izlediğim sabah güneşlerinin Ki batsın diye kimsesizliğim… Olmadı…
Yeşile çalan tüm kahve renklerini savaşa boyayıp Armağan ettim bir Filistinli çocuğun teninin siyahlığına Yok zaman bu zaman değil Ölüme yakın kanayan tüm çığlıklarımla Sonbaharı kimsesizliğime verdim Ki soluduğum adın olsun diye Ben inadına sevdim Sevdim Çok sevdim
Mevsimi değildi sevmelerimin Erken yemiş verdi mutluluklarım Ki erken de soldular Erken ölümü gözleyen baykuşlar gibi Erkenden uçuştular Bir kabusa çevirmek için tüm masum rüyalarımı Ellerini erken tuttular Daha vakit çok erkendi halbuki Beni amansız bir gecenin koynuna Erkenden uyuttular…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVSİMSİZ BİR İÇ SAVAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVSİMSİZ BİR İÇ SAVAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ikisi farklı manalar teşkil ediyor... bana göre asıl anlatılmak isteyeni vurgulayan kelime koynuna, daha fazla içinde... ama yine de teşekkürler yorumun için...
Yoksul düşünüşlerimizin hicaz tepelerinde iç çekişlerimizin sesini dinlerken o alaca karanlık tepe lambasıdır yüreğimiz, işgal edilmiş aşkların denizlerinde vurgun yeriz içten içe. Çığlığımızı kimseler duymaz, gönül dertlerimiz iki kişilik düşlere sarılır ve ruhumuz saatlerin sarkacında yangınlarla avunur... kutladım.
Bir kabusa çevirmek için tüm masum rüyalarımı Ellerini erken tuttular Daha vakit çok erkendi halbuki Beni amansız bir gecenin koynuna Erkenden uyuttular…
HER GECENİN BİR SABAHI MUTLAKA VARDIR,YETER Kİ UMUTLAR TÜKENMESİN,ERKEN UYUMLARA MAHAL VERMEMELİ KIRMALI O MASUM ELLERİ HAİNCE TUTAN ELLERİ :( DUYGU DOLU ÇOK İÇLİ GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINI DEVAMINI KALBEN DİLİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM. SELAM DUA İLE.