(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL BAĞLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL BAĞLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Zekanın karanlık gecesine aşkın yaptığı bir hamle, uzattığı bir ışıktır " dua... aşk ile Allah' ı kavramak bir gülü koklamak kadar kolay, fakat salt akılla Allah' ı kavramak ise meçhuldür ..... Üstadım aşk ile Allah' ı anlatıp hidayet dileyen harika şiirinizi kutluyorum. Saygılarımla...
Mevlâ’m ıslah eyle nadan kulunu Aydınlık eyle de ati yolunu Huzur da kıl hem kızını oğlunu
Rabbim divan durdum, gönül bağladım Dua ettim yüreğimden ağladım.
Ancak sen bilirsin âlem sırrını Çiçeklendir dağlarını, kırını Son deminde dindir ahi zarını
Rabbim özü kurdum, gönül bağladım Dua ettim yüreğimden ağladım.
Gönlü Hak sevgisi, ağlıyor gözü Erdem fazilettir her daim sözü Ne olur eyleme kader öksüzü
Rabbim selam verdim, gönül bağladım Dua ettim yüreğimden ağladım.
Şikâyeti dilde, sanma özünde Bir sebep halk eyle ömür güzünde Sevda, çağlayandır iki gözünde
Rabbim çok yalvardım, gönül bağladım Dua ettim yüreğimden ağladım.
H.İbrahim SAKARYA
Kendisi için bir damla yaş akıtan gözü Cehennem ateşinde yakmaktan haya eden YARATAN, elbette kendisine yalvaran, kendisine gönül bağlayan, kendisi için ağlayanı yakmayacaktır inşallah! Sevgilerimle...
şair07 tarafından 5/29/2011 11:40:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
yüreğine sağlık selamlarımla hocam