(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTURUM BEN SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTURUM BEN SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ASLA UNUTULMAK İSTEMEM BİRAZ ÜZÜCÜ BİR ŞİİR OLMUŞ AMA YİNEDE GÜZEL DİYEMEYECEĞİM.UNUTULMAYACAK ŞİİRLERLER YAZIN NE OLUR.SİZDEN ACILI SÖZLER DUYMAK HAYAT YIKICI OLUR SANIRIM.SAYGILARIMLA EFENDİM.LÜTFEN BENİ BAĞIŞLAYIN YAZDIKALRIMDAN ÖTÜRÜ.TEŞEKKÜR EDERİM.
Ama yaşamında bir gerçeği şairem. Nakaratdaki her ne kadar unutmak istesemde yine dilimde adın kalsın diyebilmek yine de şarkının güzelliği değil mi efendim....
Ya kardeşim.BU ne güzellik sayfanda.Her gün bir başka keyf yaşatıyorsun bizlere.Tek şikayetim mutlaka bir sigara yaktırıyorsun bana...Yine mükemmeldiniz.Kutlarım tüm kalbimle...
birde bana sorsanya efendim 138 eserim bitti ya emeğim ya sözler ve de o beste anında yaşadıklarım. Bazen ağladığımı biliyorum. bir anlık bir duygu yağmuru desem.
siz güzellikleri yaşayın efendim. Bir de bana sorsanya o sözleri müzie dökerken makamlardan makamlardan makamlara dolaşırken neler yaşıyor bu şair. Sonra kayıt nota yazımı ve onayı sevgilerimle efendim.
Saygıdeğer üstadim meslektaşım.Böylesi güzel bir esere imza attığınız için sizleri yürekten kutluyorum. Eser fevkaladenin fevkinde yazan seslendiren tüm emeği geçenlerin emeğine sağlık....
eserlerinizi yürütüyorum göz göre göre ve radyoya davet ediyorum sizi hepimiz dinleyelim bu güzel eserleri http://www.ediplerbirligi.com cuma günü yayın alıyorum ama haftaya ve öbür haftaya da olmama ihtimalimden dönüşüm olursa inşallah sizi konuk almak isterim saygımla.
Yüreğinize sağlık..... Sabahın ilk şiiriydi....Beste de harika olmuş.... Sabaha bu güzellikle başlattığınız için teşekkürler hemşehrim.. Kutlarım.....Saygı ve selamlarımla....