(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURLA GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURLA GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmurla gelsin,tüm sevdiklerimiz keşke... Her yağmurda ıslanırım Düşen her damlacığa teşekkür ederim. Ve her yağmurda Seni beklerim.. Duygu seline kapılmamak ne mümkün yüreğiniz dert görmesin üstadım Saygılar efendim.
evet sevgili dost emekşleriniz değer görsün güzel bir çalışma.yanlız seslendirme ortamı elverişli değil,umarım daha iyi bir program seçersiniz ..Ben ses kal,itesini artırmaya çalıştım msnden ekleyin beni vereyim size bakın.
Kaç kere dinledim bimiyorum ama büyük keyf aldım.Ezberime almam lazım bu şarkıyı.Eşlik ettim.Ses tınımız çok uydu.Bir de çalmayı başarırsam keyfime diyecek yok.Bir yıldıt sazımı kullanamıyorum ama bana yeniden şevk verdiniz.Teşekkürler.
Tarihine bakınca eskiler arasına girebilecek bir eser. Nota ve seslendirmeyi eleştirebilecek bilgim ne yazık ki yok! Beğenerek dinledim, emeğinizi kutluyorum. Sanırım söz yazarlığında kafiyeye çok önem verilmiyor, benzer olayı dün de gördüm. Oysa; ilk şiirlerimden olan ve ayaklarda uyak hatası bulunan (Bil Sevdiğim) şiirimin bestelenmesini dilediğimde birçok usta hatalı olduğu için karşı çıktı. Görüyorum ki önemli olan beste ve seslendirmeymiş. Yolunuz açık olsun.
ilk eserimdi. Uyak ve ölçü ve de şiirdeki duygudur aslında bir kural. Ama son zamanlarda şarkı sözlerine baktığımızda şiirdeki durak uyumsuzluğu uyak ve şiirdeki tem tam anlamıyla uyuşmadığını görmekteyim. Saygılarımla efendim.
Keşke, stüdya ortamında seslendirme yapılabilseydi...Çok güzel bir eser olmuş. Kutluyorum emeği geçen musikişinasları... Efendim , sözler ve makam, hele usül, tam uyum içersinde.. Gönlünüz varolsun!... Tebriklerim ve takdirlerimle!...
Her yağmurda ıslanırım
Düşen her damlacığa
teşekkür ederim.
Ve her yağmurda
Seni beklerim..
Duygu seline kapılmamak ne mümkün yüreğiniz dert görmesin üstadım Saygılar efendim.