(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YE OĞUL YE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YE OĞUL YE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
halil ibrahim safrası gibi kutlarım... ne güzel insanlr onlar soranın başına edeplice oturmuşlar... yesinler Allah bol bereketler ihsan etsin umarım sofra duasını unutmazlar... güzeldi kalemin var olsun...
hep bu dengesiz yemek değil mi zaten sorunlu bir millet olmamızı sağayan insanların hemen 3 de 2 si sağlık sorunludur.Bence yerken sağlık kurallarına göre inancımızın emrettiği şekilde yemeliyiz.Çatlayana kadar yersen patlayana kadar dayanırsın ancak...))
evet şimdi insan böyle, karar kannat şükür az...hep yiyeyim der..fazlası israfa girer israfta haramdır.düşünmez.sağlıkda gider..bin bir çeşit hastalık.Güzel şiirlerinizi izlemeye devam ediyorum.tebrik ediyorum.selam ve saygımla.
Ekmeği tereyağına cup cup batır Sucukları uzun uzun kes, içine yatır Yumurta da kır ki ,kalmasın hatır Sağlığın yerinde iken ye oğul ye
Gün gelince zaten doktor yedirmez Yemek ne tişort bile giydirmez Hayatın ne getireceği hiç bilinmez Sağlığın yerinde iken ye oğul ye BUNLARI YEDİKTEN SONRA MUTLAKA DOKTORLUK OLURUZ EN AZINDAN KARACİĞER YAĞLANMASINDAN...... GÜzEL BİR HİCİV ÖRNEĞİYDİ. AVUSTRALYA DAN SELAM VE SEVGİLER
Adnan bey; yesinler koyver... Koca koca adamlar laf dinlerlermi ki..? :) Yine şiir kaleminizden insanların eksik yönlerini anlatan çok hoş bir şiir okudum... Selam ve dua ile; saygılar.
bu harmanin gelir sonu, kapistirin giderayak! yarin bakarsiniz söner bugün çitirdayan ocak! bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sicak, atistirin, tikistirin, kapis kapis, çanak çanak...
yiyin efendiler yiyin, bu han-i istiha sizin, doyunca, tiksirinca, çatlayincaya kadar yiyin!
Şiir bana Tevfik Fikretin bu şiirini hatırlattı...Yesinler bakalım...... Yine çok güzeldi....Kutlarım....Saygılar.......