Dün yine simsiyahgecede parlayan yıldızlara baktım umutsuzca Mehtabın kırık ışıkları karalığıma vurdukça seni aradım içimde Yoktun Yokluğun da yüreğime işleyen hüzünlere sarılıyorum biliyor musun Senli şarkılar mırıldanıyorum suskun duvarlara Seni özlüyorum Seni nasıl özlediğimi bilsen Beyaz bulutların kanatların da gelirdin bana... Şimdi her şey anlamsız geliyor,her şey sıradan Rüzgarla sevişen dallar,çığlık atan yapraklar Güneşin doğuşu her şey sıradan Umutsuzluk kurutuyor içimi Bir köşeden çıkıp geleceğini düşleyerek yaşamak Çaresizliğin yürekteki yangınıyla yaşamak kadar acı veriyor biliyor musun... Oysa yüreğim sevdanı kucaklamaya ne kadar hazırdı gecenin mavisinde Şimdi boş tuvallere renksiz resimler çiziyor gözlerim Söz geçmiyor gönlüme her köşesi ayrı kanıyor Yoruldum yüreğime yama yapmaktan yoruldum Senden öğrenmiştim sevdalara türkü yakmayı Senden öğrenmiştim ipek saçlara çiçek takmayı Şebnem şafağın da yuvarlanıp ıslanmayı senden öğrenmiştim Şimdi bahar yeli gibi kokan tenini Yüreğime işlediğin sevda sözlerini özlüyorum biliyor musun... Ne olurdu çıkıp gelseydin Gelseydin de sarılıp yüreğinin en sıcak yerinden öpseydim Gülüşlerim dolansaydı kırmızıgülün goncasında Dolansaydı da ak gerdanın ateşinde sönseydim ne olurdu.. Kalecik karasının kızılında hasretine yanıyorum şimdi Yudumlayıp geceyi yas karası giyiniyorum en koyusundan Ne kadar uzatsam ellerimi yokluğun düşüyor avuçlarıma Ellerim boş,umutlarım yitik şimdi Hayallerin gölgesinde kayboluyorum görmüyor mu gözlerin.. Yamaçların yeşiline serpilen tohumlar gibiydik eskiden Her baharın gelişinde filizlenip sevdamızı yazardı gelincikler Biz mi kirlettik toprağın yeşilini,toprak mı kirlendi yoksa dilimizden Hangi suçun esaretini yaşıyorum ben şimdi Hangi hüküm kesti ki nefesimi Boğuluyorum karanlığın dipsiz kuyularında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umutsuzluk kurutuyor içimi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umutsuzluk kurutuyor içimi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR CAN ALICI,,, HER MISRADA ÖZLEM AKIYOR KAN MİSALİ...ÜMİT'E UMUTSUZLUK YAKIŞMIYOR ...YÜREĞİN DERT GÖRMESİN KALEMİN DAİM OLSUN ,,, SELAM VE SEVGİLER ...