(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YESENE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YESENE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç gevelemeden benim desene. Ne duruyorsun kardeşim yesene...
Ye Mehmet ye ye Ahmet sende ye besin değerinden uzak katkılılarıyla süslü ekmeği sende ye.. Saygı değer üstadım çok güncel bir şiir okudum tebrikler saygılar..
Okunduğunda duygunun ötesinde bir ibret ve ders verici mahiyetteki bu şiirin şairi kıymetli hocamı can-ı gönülden tebrik ediyorum. Selam,saygı ve başarı dileklerimle. Hasan DEMİRCİ
Senin mi bu fırın ve tüm ekmekler? Evet benim diye adam kekeler.
Hiç gevelemeden benim desene. Ne duruyorsun?Hepsini yesene...
Öyle de güzel görünüyorlar ki... Zamanımızda.Zenginler rejim yapacağız diye yiyemiyor. Fakirler de parası olmadığı için yiyemiyor. Anlamlı şiirinizi ve duyarlı gönlünüzü kutluyorum.Selam saygılar.
Ani karardan sonra aniden içeriye girdi galiba, fırıncının kekelemesi korkudan olmalı:)) Her insanın bir eksik yönü var değil mi hocam. Kimi çok sağlıklı ama beş parasız, kimi her niğmete sahip ama onun için anlamsız ve daha neler neler, say say bitmez... Tebrik ederim hocam.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Kutlarım…
Çok beğendim…
….............................. Saygılarımla selamlar…