Hüzün gözlü bir güzel Dalgalarla boğuşur Fırtınalarla güreşir Toplanır damarlarındaki her damla Nedense hep Yalnızlıkla birleşir.
Gözlerinde hüzünyağmurları Umuda mahkûm olmuş bir yürek Bir fener arar yalnızlık denizinde Bir kıyı görünür diye Belki hüzünlü gözlerinde.
Her küçük rüzgârda fırtınalar kopar Hüzün boşanır yalnız avuçlarına Okşamayan bir el durur karşısında uzunken saçlar Kendi hücresinden fırlar da dualar Sıcak bir yürek ister sabahlara kadar.
Bir baba kadar sevecen Geniş bir göğüstür beklediği Bir dağ gibi yaslanmalı Saçı okşanırken gözleri kapalı, Küçük küçük ama mutluluktan ağlamalı.
Oysa rüzgâr sert eser Kan hep soğuktur damarlarda Ardı ardına gelir acımasız günler Her sabah yeniden diktiği güller Akşama kadar solar birer birer.
Gecenin her yıldızı bir ümittir Ölçülür, biçilir, sabaha kadar elenir Bazen meteorlar iner rüyalarına, ışıldar Hayalleri büyür, aydınlanır karanlıklar Hüzün gözlüm dünkü sabahı bu sabah da yaşar.
Çok görmeyin dostlar, kader bu Bazılarının gözlerine hep hüzün yakışır Eli ayağı birbirine dolaşır Suç kendisininmiş gibi Nedense hep hüzün gözlüler utanır.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün Gözlüler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün Gözlüler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili hocam çok güzel bir şiir
kutlarım yüreğinize sağlık saygılar.