(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKIŞLARIN ..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKIŞLARIN ..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖZLERİMDEKİ O BÜYÜLÜ MASMAVİ DENİZİN İÇİNDE OKYANUSU YAŞADIMKİ ÖLÜMSÜZLÜĞÜN ADINI YAZAYIM SON MISRAMDA EY KALBİM DUY AYAK SESLERİMİ GÖR BENDEKİ YAŞAYAN SENİ SÖZ:ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
SÖZLERDİR DİLDEN ÇIKAN NAMAELERİ ANLATAN GÖZLERRDİR SEVGİNİN YUMAĞINI ÇÖZEMEYEN O MAVLİĞİ YOK EDEMEYEN NEDİR BİLİRMİSİN KAYBOLAMAYAN AŞK KIVILCIMIDIR GÖKYÜZÜNDEN....
SÖZLERDİR DİLDEN ÇIKAN NAMAELERİ ANLATAN GÖLZERDİR SEVGİNİN YUMAĞINI ÇÖZEMEYEN O MAVLİĞİ YOK EDEMEYEN NEDİR BİLİRMİSİN KAYBOLAMAYAN AŞK KIVILCIMIDIR GÖKYÜZÜNDE..
O BAKIŞLAR DEĞİLMİDİR YÜREKLERİ MUM GİBİ ERİTEN. NE KADAR GÜZEL BİR ANLATIMDI.ÖZ VE ÖZLÜCE, OKUMASI DOYUMSUZ VE ANLAM DERYASINDAYDI DİZELER. TEBRİKLER,SEVGİLER VE SAYGILAR...HŞT
Çok güzel di ... Bakışlar ah o bakışlar yok mu şair ... Ok gibi deler geçer yürekleri, zordur kaldırmak haklısınız. Kutluyorum bu güzel dizeleri yazan yüreği ve kaleminizi. Sağlık huzur ve mutluluk dileklerimle.
---------------- O bakışlarki anlatılması zor O bakışlar ki düşlerde bir simge Anlatmak isterdim her şeyi Yollar kesik Tasvir etmek isterim sana senin güzelliğini Gözlerimle görüyorum o güzelliği ey sevgili...
Bu güzel şiiriniz için sizi kutlarım... Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...