(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞAÇ VE YAŞAM... -1- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞAÇ VE YAŞAM... -1- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meyve yenir kök korunur.. Sizde bir ağaç gibisiniz. Meyvaları tatlı,verimli bir ağaç gibi... Şiirsel bir anlatımdan daha çok düşündürücü,akıcı ve dolu.. Tıpkı meyva veren bir ağaç gibi..
Tüm anılarımı budadığım… …yeniden yeşersin diye gözünün içine baktığım …bir ağaçtı yaşam.
Yeşeren dallarımda açmış goncalarım… ve kuruyan yanlarımla… kalan… … bütün zamanlarımı toprağına sunsam…
Sonra sen sussan… ben sussam… bir başkası sessizliğimizin romanını yazsa…
İçinde ne sen olsan… ne ben olsam… nede ayrılık olsa…
Kökleri ne kadar derinlere iniyorsa o kadar güçlü ve kökleri, dalları, yapraklarıyla tek başına bir orman gibisine vakur yaşamıyla ağaç ... Biz insanların yaşamımızı ne güzel anlatmışsınız şiiriniz ile şair ... Bu konuda destanlar da yazılabilir ayrıca. Sağlık, huzur ve mutluluk dileklerim sizinledir.
Sizde bir ağaç gibisiniz. Meyvaları tatlı,verimli bir ağaç gibi...
Şiirsel bir anlatımdan daha çok düşündürücü,akıcı ve dolu..
Tıpkı meyva veren bir ağaç gibi..