Yüce Rabb’im,herzaman sana sığındım, Ellerimi sana açtım,yalnız sana yalvardım. Dualarım hep sana,sensin bizi yoktan var eden. Bu mübarek gecenin uğruna,affet Allah’ım beni. Bilmeden kalp kırdıysam,kibir gönül yaptıysam Kederlerim ağır gelip,biraz sızlanıp yakındıysam.
Affet Allah’ım beni,sen bilirsin sen görürsün, Dermanları sen verirsin,tüm kulların sana muhtaç, Kalplerimiz pas tutardı,bedenimiz yas tutardı. Sana açılan tüm ellerin hatırına,affet Allah’ım beni. Bilmeden kalp kırdıysam,kibir gönül yaptıysam Kederlerim ağır gelip,biraz sızlanıp yakındıysam.
Gelecek kaygısıyla,gaflet uykusuna dalmışsam. Yoksulluğa sıkılıp,zenginlikle övündüysem. Tüm kullarını bir bilmeyip onlara ayrım yaptıysam. Gönül sarayım senle dolu,affet Allah’ım beni. Bilmeden kalp kırdıysam,kibir gönül yaptıysam Kederlerim ağır gelip,biraz sızlanıp yakındıysam.
Korkusuzca yalnız seni savundum,senle övündüm. Gören gözüm,duyan kulağımı sana borçluyum. Bile bile hatır gönül kırmadım,mazluma çelme takmadım. Bilmeden işlediğim tüm günahlarımı affet Allah’ım. (Amin)
Reyyhann NOT:Tüm Müslüman Aleminin Berât Kandili Mübarek Olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AFFET ALLAH'IM BENİ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AFFET ALLAH'IM BENİ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesine içten duayı Yüce Mevla geri çevirmez emin olun.Allah mukaddes kitabında diyor ki; ''Dualarınız olmasaydı Allah size hiç değer verir miydi''.Dualarınız makbul,yolunuz açık,kalbiniz mutmain olsun.Saygılar..
Amin! Tıpkı Sinan Paşa'nın yazmış olduğu "TAZARRUNAME" gibi içten gerçek Anadolu Annesinin samimi riyasız hoş nidası,ben inanıyorum ki karşılıksız kalmayacaktır.başarılı bir "NAAT" örneği sizi canı gönülden kutlarken bu "PULSUZ DİLEKÇE"nizin Yaradan'a ulaşması temennisiyle efendim..