(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dirildim sensiz < şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dirildim sensiz < şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sensiz gecelerinde köreldim Kıblem sandım aşkına yöneldim Kaybettim seni kadere yenildim Amansız, arsız yürekte sevildim
Ben senin sensizliğinde derildim Önüne kof beden cesedimle serildim Koskoca çınardım senle devrildim Mezarımda, sevdansızca dirildim Alaaddin Uygun (Alaaddin Uygun)
Duygusal sevgi dizeleri ümitsizlik ve karamsarlık var şiirde ve şairde değerli şair dostumu kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: Alaaddin Uygun,
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor. Duygu yükü ve sitemli mısraları ile muhteşem bir şiir olmuş. Tebrik ediyor; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla. Yorum + Favori + Tam puan.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim.
vallahi güzel olmasına güzelde ne çınar gibi devrilelim , nede mezarda sevdansızca dirilelim ecelle ölüme eyvallahta sevgi için şiirlerde bile ölmiyelim..) Devrilmiyelim
Ben sensiz gecelerinde köreldim
Kıblem sandım aşkına yöneldim
Kaybettim seni kadere yenildim
Amansız, arsız yürekte sevildim
Ben senin sensizliğinde derildim
Önüne kof beden cesedimle serildim
Koskoca çınardım senle devrildim
Mezarımda, sevdansızca dirildim
Alaaddin Uygun (Alaaddin Uygun)
Duygusal sevgi dizeleri ümitsizlik ve karamsarlık var şiirde ve şairde değerli şair dostumu kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.