(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HELAL EYLEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HELAL EYLEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK YERİNDE DİZELERDİ. HANİ HERKES HAKKINI HER AN HELAL EDEBİLSE. KİMİN NE ZAMAN GİDECEĞİ BELLİ DEĞİL. DİZELERİNİZ O BAKIMDAN ÇOK YERİNDEYDİ. YAZMAYA DA DEVAM EDİN ÜSTADIM. Sakın köprüleri atıp geçmeyin Herkesi bir tutun, insan seçmeyin Gönülden sevgiyi kesip biçmeyin Herkese hakkımı helâl eyledim.
Bilmiyorum, ağır sözler dendi mi? Bağışlayın, affedemem kendimi Yıkıyorum kibir denen bendi mi? Herkese hakkımı helâl eyledim.
Siz de hakkınızı helal eyleyin Ben bir dedim ise binler söyleyin Her daim, her yerde dostluk peyleyin Herkese hakkımı helâl eyledim.
O kadar derin ve naif bir sayfa ki... Her gelişimde bir bilgi ve bilgelik buluyorum. Eğer hakkımız varsa helali hoş olsun hocam... saygılarımla Allah güzel yüreğinize nur ve şefkat doldursun...Amin.
Sakın köprüleri atıp geçmeyin
Herkesi bir tutun, insan seçmeyin
Gönülden sevgiyi kesip biçmeyin
Herkese hakkımı helâl eyledim.
Bilmiyorum, ağır sözler dendi mi?
Bağışlayın, affedemem kendimi
Yıkıyorum kibir denen bendi mi?
Herkese hakkımı helâl eyledim.
Siz de hakkınızı helal eyleyin
Ben bir dedim ise binler söyleyin
Her daim, her yerde dostluk peyleyin
Herkese hakkımı helâl eyledim.
SAYGILARIMLA...