Mevcut yürek sancısı,dinmiyor reçetesiz. Derman olamıyor ak sayfalar, Yürek ,bağırışlarıyla inlerken, Dokuna bilirmisin közlenen yaralara, Silebilirmisin duvarlardaki resimleri, Ya çözebilirmisin kördüğüm sevgiyi.
Asılı kaldı boşlukğa yazılan kelimeler. İndirebilirmisin gönülden birine Ateşten gömlek sanki, Dokunmadan yakıyor tüm bedenimi Çare olucakmı kanayan yüreğe isimsiz reçete. Dokunulmamış bekaretin,karalanan lekesi,
Silinebilir mi ifşalı sözlerde. Ketum düşüncelerin,aydınlığı sildiği Engellerden set oluşuyor beklenen günlerde Sırrı aralanıyor siyahın Kavuşmaların önünde ki !! Kısa boylu olumsuz düşüncelerin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNENGEÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNENGEÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Silinebilir mi ifşalı sözlerde. Ketum düşüncelerin,aydınlığı sildiği Engellerden set oluşuyor beklenen günlerde Sırrı aralanıyor siyahın Kavuşmaların önünde ki !! Kısa boylu olumsuz düşüncelerin.
çok güzel şiir düşmüş sayfaya, yazan yürege saglık saygılar.
Silinebilir mi ifşalı sözlerde. Ketum düşüncelerin,aydınlığı sildiği Engellerden set oluşuyor beklenen günlerde Sırrı aralanıyor siyahın Kavuşmaların önünde ki !! Kısa boylu olumsuz düşüncelerin.