Bu gece yaşlarım son kez akıyor pınarlarımdan, Sonkez hıçkırıklara boğuluyorum amansız. Varolan sevgimi silebilmek en derininden. Hançer olan sözlerini yok edebilmek zihnimden.
Yalnızlığa mahkum kılıyorum kalbimi. İsyanlarına kulak vermeden. Sızısı vuruyor bedenime. Viraneye dönsede Senden kalan her eseri. Söküp atmak istiyorum yerinden. Ben acı denizlerinde boğulurken. Dalgalar serinletiyor benliğimi. Öyle zorki kelimeler. Anlatamadım.hücrelerimde boğuldum. Debelendim durdum sözcüklerin içinde. Küçük bir ümittin gözbebeğimde.
Bu gece yaşlarım son kez akıyor pınarlarımdan, Sonkez açıyorum kalbimi senin sevgine. Tekrar başlarken sen demeye. Son cümlemdesin,SENİ SEVMİYORUMMM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GECE SON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GECE SON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece yaşlarım son kez akıyor pınarlarımdan, Sonkez açıyorum kalbimi senin sevgine. Tekrar başlarken sen demeye. Son cümlemdesin,SENİ SEVMİYORUMMM.
Merhaba,görsellikle yazı rengi zaten hep hüzün...Gözyaşı ve kırmızı...aşklarda anlamlı iki semboldür...Kırmızı bazen gülü...bazense kanı simgeler...O andaki atmosfere göre anlam yüklenir...Gözyaşı mutluluğun ve hüznün sığındığı yağmur bulutlarıdır...Son limandır yüreklerin...Şiiriniz çok seven bir kalpteki fırtınalarla mücadele eden duyguları betimlemiş...Çok sevmek ve artık sevmemek...Bu iki söylem aşkalrın mantık tanımazlığının en büyük kanıtıdır...Sevmeyen bir yürek böylesi şiirleri nasıl terennüm edebilir ki?...Oysa çok sevmekte...ancak çok kırılmış...incinmiş...çiğnenmiş bir duygu içinde...Perişan ne dedğini bilmemekte...SENİ SEVMİYORUMMM. ifadesi bence HALA SEVİYORUM demektir...Şiiriniz farklı ve şaşırtıcı...Tıpkı mantık tanımayan aşklar gibi...Paylaşmak güzeldi...Tebriklerimle...Entellektüel.
Entellektüel tarafından 5/17/2011 10:03:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba:A da olsa kalemimden tanıdınız beni. Ben atmak isterken hüznü geri rahat bırakmıyor kendisi beni. sevgilerde saklansada hüznün yüzü yansıyor bir şekilde . Çok teşekkür ederim. saygılar...
Suna hanım merhaba artık sizin şiirlerinizi okumak benim için gereksim olan su gibi bir şey artık teşekkür ederim güzel dizeler ama sonu mutlu bitsin istiyorum artık sevmemek nasıl bir duygu bilirim bazen banada sitem ediyorlar nedeni belli yüreğinize sağlık hürmetler
Deryalara sığmayan.
Çoştukça çoşan.
İyi ki varsın.
Muhteşem yüreğe sevgiler.......