(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
! H Ü K Ü M S Ü Z D Ü R ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
! H Ü K Ü M S Ü Z D Ü R ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' HÜKÜMSÜZDÜR '' Ah tatlım keşke dediğin gibi olsa her şey hükümsüz...Ama hayat hızla seyri alemini sürdüyor..İster hükümlü ister hükümsüz..Her şeye rağmen gülebilmektir hayata..Acılarıyla tatlısıyla dur diyebilmektir. Kalbi duygularla..
Zair bir öfke kapanır bazen kalbin üzerine.İşte o zaman kalbi gün ışığı gibi parlak tutmak lazım lazım ki hayata dört elle sıkı sıkıya bağlanalım..Yusuf gibi bazen kuyulara atılsakta bilirim ki orda yalnız değiliz..Yüceler yücesi hep bizimle değilmidir..
En umutsuz zamanlarımzda dua kapımız değilmidir...Yani sözün kısası tatlım hayat gülmeye değer..sahte kimilkler olmazsa olmazı hayatın...O zaman nasıl anlarız değer verdiğimiz insanları...Yüreğini kucaklıyorum yüreğimle..Yazan yüreğin var olsun..
ahh fulyammm.. okadar çok güldüki bugün dün dudaklarım.. unuttum bi ara .. gülmek nasıl bi şeydi acep ? varlardı ama yoklardı da... her saniye teşekkür ediyorum sana ve en çok yüreğine... varol...
ahh ne güüzek dediniz...Hera'nın bilinen o meşhur kıskançlığına takılmıştır diye... gerçekten anlaşılmak güzell... saygılarımla mirim :) ve teşekkürler..