.... Biri var kulaklarımda sesi geldikçe sevindiğim biraz uzakta ama belki birgün kadar belki de daha uzakça biri varya kulaklarımda ben o sesi seviyorum işte ben o sesin sahibini seviyorum işte hani nasıl derler bilemem bu aralar kulaklarım sağırlaştı sesi uzaklaştımı acaba belki bir gün belki günlerce uzakta biri var ama hep kulaklarım da ben o sesin sahibini seviyorum işte sabahları sekiz buçuk trenindedir hep o uzun uzun bakışırız hep sadece sabahları duyarım sesinin güzelliğini inesim gelmez durakta belki son durağa kadar giderim halbu ki iki durak evvel inmeliydim sesi kulağımdadır hep o sesi severim ve sahibini tabii şimdi biraz uzaklarda galiba bilmiyorum güzeldir çok güzeldir severim çok severim o da bilir sevdiğimi o da bakar uzunca bana bilirim sesi kulaklarımda şimdi adını soramam utanırım belki de kaybetmekten belki sağır olmaktan belki uzaklaşır diye korkarım belkilerin uzunca olmasından korkarım yalnızca sesini bilirim onun güzel sesi vardır bilirmisin daha tanışmadım onunla sadece duyarım sesini yanımdan geçerken gözlerini duyarım gözlerim de biraz yavaşca geçer güzeldir demiştim çok güzeldir severim onu çok severim birde bişey var tabii duymasını isterdim o sağırdır belki o duyarmı bilemem ben duyarım onu severim de o da beni duysa diyorum uzunca uzunca bakmalıyım sonra konuşmalıyım onunla ve sonra ve sonra bir şey daha var tabii onu severim bilirsin işte birde duysa kulakları diyorum hani bir duysa işte o zaman söylerim söylerim söylerim seviyorum işte duysun isterim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biri var kulaklarımda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biri var kulaklarımda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.