isimsizliğimin kimliksizliğimin ölüm fermani duruyor dudaklarında adım yükselsin harflerle kanlar boşalsın diş aralarından söyle de adımı bileyim ben kimim?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
isimsizliğimin kimliksizliğimin ölüm fermani duruyor dudaklarında adım yükselsin harflerle kanlar boşalsın diş aralarından söyle de adımı bileyim ben kimim?...
Aramıza hoş geldin dost kalem ,kutlarım yüregini...........
Hoşgeldiniz şiir deryasına... Hayatın içindekileri, getirip/götürdüklerini kısaca hayatı, karşındakini, kendini, yüreğini irdelemenin, sorgulamanın en güzel yolu.. En güzel sorusu ben kimim?
'az mıyım, çok muyum? var mıyım, yok muyum? ben neyim?'
Fuzuli'den... "öyle sermestem ki idrak etmezem dünya nedir? ben kimim, saki kimdir? mey-u sahba nedir?"
Nice şiirlerinizde ve şiirlerin güzelliğinde buluşulması dileklerimle... Saygımla...
kimliksizliğimin
ölüm fermani duruyor dudaklarında
adım yükselsin harflerle
kanlar boşalsın diş aralarından
söyle de adımı bileyim
ben kimim?...
Aramıza hoş geldin dost kalem ,kutlarım yüregini...........