ILGAZ AĞLAR
Apo yavşakları sözümü işit
Bozkurdumla çakal olur mu eşit Dağlarımı mesken eyleyemez it Kalleşçe bir pusu Şahinim şehit Ilgaz Dağlarında köknarlar ağlar Ay yüzlü analar karalar bağlar Şehitler diyarı can Kastamonu Bir yiğit can verdi yan Kastamonu Kızıla boyandı tan Kastamonu İt kanına ekmek ban Kastamonu Ilgaz Dağlarında köknarlar ağlar Ay yüzlü analar karalar bağlar Vatanımı böldürmem bölemezler Önderimiz Hamzadır göremezler Yavşaklar sürünür ölemezler Hakka gitti şehidim bilemezler Ilgaz Dağlarında köknarlar ağlar Ay yüzlü analar karalar bağlar Yediden yetmişe metin bu millet Kimseye eğilmez çetin bu millet Türke kürde pkk denen zillet Aramızda elbet kalmaz bu illet Ilgaz Dağlarında köknarlar ağlar Ay yüzlü analar karalar bağlar Mehmet BULUT |
Yapılan izinsiz eylemler vasıtası ile doğu illerinde insanların dişinden, tırnağından arttırarak açtığı, evine ekmek götüreceği dükkanlara zorla kepenk kapattıran hatta yakanlar kim?
Her eylemde ön saflara sürüp, sabilerin ardında ahkam kesen korkaklar kim?
Başbağlar köyü dahil, bir çok köyü basıp kundaktaki bebeyi, en vahimi de daha ana karnındaki doğmamış bebeyi, genç-yaşlı, kadın kız demeden katleden kim?
Köylere inip, evinden zorla koparıp kızları, gençleri militan yetiştirmek için dağa kaldıran kim?
Dağlardan inip gariban köylünün elinde ki, ancak kendilerine yetecek kadar olan erzakları alan, haraca kesen eşkiyalar kim?
Doğu illerini yakıp yıkan, eylemlerle huzursuzluk havası yaratıp insanları sokağa çıkamaz ederek kendini haklı sananlar kim?
Huzurumuz adına gecesini gündüzüne katan polislerimize haince pusu kuranlar kim?
Kadınlarınızla alay ediliyor öyle mi? Yok berdel, yok töre, yok süt parası, yok başlık parası bahaneleri ile satan ve öldürenler kim?
İşinden çıkıp evine giden gencecik bir kızı, molotof koktylle yakarak öldürenler kim?
DİL VE BAYRAK!!!
Hangi devlette ikinci bir resmi dil ve bayrak vardır?
Ve dilinizle oynanmışsa hala türkçe bilmeyen kürt vatandaşlarımız neden var?
Doğu da evlerine girilenlerden başka insanlarda yaşıyor, onların evlerine girilmemişte neden sadece belli kişilerin evinedir o girişler?
Kendi kan ve canınızdan olup YİNE SİZLERİ KORUYAN korucularımızı hainlikle suçlayıp şehit edenler kim?
Dağların talan edildi haaa!!!
O dağlarda haince pusu kurup bizden, bizden değil demeden SIRF BU DEVLETİN ASKERİ diye şehit edenler kim?
Devletin okullarında, devletçe görevlendirilen öğretmenlere yönelik saldırıyı yapan kim?
****Okurlarsa beyinler aydınlanır ve size prim vermezler öyle değil mi?****
Masum insanların bulunduğu toplu alanlara ve toplu taşıma araçlarına ASIL ÇİRKİN YÜZÜ kendilerinin taşıdığını ortaya koyarak saldıran ve masum kanı içenler kim?
Şu an devletin bünyesinde EKMEK ELDEN SU GÖLDEN BESLENİRKEN ( sen gibi ) ekmek yediği çanağa işeyen kim?
****** ŞİMDİ SÖYLE BAKALIM KİMİN YÜZÜ DAHA ÇİRKİN????******
Haklı dava terörle hain pusularla değil, ortada alenen ve yiğitçe savunulur.
Çoğunlukta olan kürt vatandaşlarımızın onaylamadığı azınlık bir grupsunuz anlayın artık. Asırlar bilir bizim yüzümüzü hem de çok iyi tanır ve ALLAH (C.C) izniyle de daha çokkkkk asır devireceğiz. Ayrık otları sökülmeye mahkumdur. SÖKÜLECEKSİNİZ.
Bu millet birlik ve beraberliğini sizin gibi kuşlara yem ettirmeyecek… Bu milletin suskunluğunu korktu mu sayıyorsun? Bu millet sabrında bileniyor sadece. Bilirsin ki;
**** BİLEĞİLENEN BIÇAK AFFETMEZ...****
Bu ülkenin mozaiği de, toprağı da siz ve sizin gibi düşünenlere yar değil ancak mezar olacaktır.
MEKANLARI CENNET OLSUN...KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK. SAYGIMLA.
hüzün şairi tarafından 5/14/2011 2:29:15 PM zamanında düzenlenmiştir.