Edebiyatdefteri ailesi üyeleri sevgili gönüldostlarım Annelerin ve tüm Annelerin Anneler gününü tebrik ediyor,hayatta olanlara sağlıklı uzun ömürler,ebediyete intikâl etmiş merhume Annelere Allah’tan rahmet diliyorum,mekanları cennet olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM COK GÜZELDI SIIRIN KUTLARIM SADE BIR GÜNE SIGMAYAN TÜM ANNELERIMIZIN ANNALER GÜNÜ KUTLU OLSUN........ SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR..
Belki 11 belki de 14 heceli bir siir bekleyerek baktim sayfaniza, tarziniz disinda bir siir karsiladi beni. Siir ve resim birbirini cok güzel tamamlamis. Kisa olmasina ragmen cok sey anlatiyor eseriniz. Yine güzeldi, yine duygu doluydu, tebrikler gönlümden. Bu vesileyle tüm annelerin anneler gününü kutlar, selam ve saygilarimi sunarim.
ŞAHSINIZDA TÜM ANNELERİN VE ADAYLARININ BU ANLAMLI GÜNÜNÜZÜ EN KALBİ DUYGULARIMLA KUTLUYOR MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN DİYORUM..ELBETTE İNSANIN YAŞI BAŞI NE OLURSA OLSUN SIĞINACAĞI TEK LİMAN ORASI.. ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR ŞİİRDİ...YÜREK SESİSİYDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DOSTLARIM DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
en güzel annesin arkadaşım....
sevgimle....