(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfay güller sayfaya güllerin kokusu rengi güzelliği düşmüş Bana da güzel şiiri yazan yüreğe kaleme tebrik etmek düşmüş Tebrikler her dem selam sevgi dua ile..
Güle yazılmış güzel bir şiir. Gülün, edebiyatımızda yeri çok büyüktür. Onun hakkında yüzlerce şiir yazılşmıştır. O güzel şiirlerden biri de bu şiirdir.
Cemal da âşıktır güle, Gülü için düştü çöle, Bülbülü ağlatan güle, Çekmesin mi bülbül çile?
Gül ile bülbül aşkın simgesi olmuş. Yazlıktayım,bahçemizde hayli gül ağaçları var. Gülün üzerine değil bülbül,bir kuşun konduğunu görmedim. Gülleri sularken,yanlışlıkla dokunsanız,dikenleri öyle batarki, akşama kadar batan yer sızlar durur. Şair arkadaşımdan çok güzel dizeler. Ellerinize sağlık. Esen kalınız...
ŞİİR HAYATIMIZA SIK SIK GİREN GÜL BÜLBÜL ŞİİRLER YÜKLENEN ANLAM İTİBARİYLE HEP TAKDİRE ŞAYAN OLMUŞTUR. GÜL RESULÜ EKREMİ,LALE VACİB-ÜL VÜCUDU İFADE GÖREVİ ALMIŞ DOĞA/NIN HARİKA ÇİÇEKLERİDİR. ŞİİRİNİZ BU BAĞLAMDA ÇOK ANLAMLI VE ÇOK TA GÜZELDİ. SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA...HŞT
Cok güzeldi gülü harika anlatmışsınız.
Kaleminize. Gönlünüze sağlık.
Saygılar, sevgiler, vesselam.